Dramatična objava na Instagram nalogu Gaultiera izazvala je strah kod 2,8 miliona pratilaca da je možda i poslednja. Da stvar bude dodatno frustrirajuća, u sekciji bio na Instagramu kratko je navedeno ''Kraj ere'', te uklonjena profilna fotografija. 

Naime, Jean Paul Gaultier je prošle godine u januaru, nakon 50 godina kreiranja visoke mode iprêt-à-porter, najavio svoje penzionisanje, te imenovao Chitose Abe kao svoju naslednicu. Budućnost slavnog brenda činila se sigurnom sve do ove noći kada je iznenada označen ''kraj''. O čemu se zapravo radi?

Možete slobodno izdahnuti - brend Jean Paul Gaultier nije ni blizu ''kraja''.

Dva dana nakon famozne objave brend je najavio ''novu eru'', i to misterioznim videom kojeg prati hashtag ''FutureisCollective''. U njemu se smenjuju različiti logotipi modnih kuća kao što su Charlotte Vales, SSENSE, Palomo i mnogi drugi. Profilna slika je vraćena, kao i biografija u kojoj piše ''Dobro došli u novu eru Jean Paul Gaultier-a''.

Da li je u pitanju ponovno pokretanje njihove obustavljene konfekcije ili su na pomolu veliki zajednički projekti? Šta sve ovo znači za svet Jean Paul Gaultiera - i dalje ostaje nepoznato. Kraj brenda koji stoji iza tolikih ikoničnih modela na modnoj pisti i neprestano pomeranje granica, označio bi ogroman gubitak za sve nas.

Nakon što se Bottega Venetta povukla sa društvenih mreža, šokiranje modne publike na društvenim mrežama izgleda da je postalo marketinška taktika godine. Zasićenje modnim sadržajem na digitalnim platformama navela je brendove da koriste svoje mreže kao tabloide, i to sa podjednako provokativnim sloganima i kampanjama. Viralni efekat su postigli, ali da li će ispuniti i naša očekivanja - ostaje da vidimo kada ovog leta Chitose Abe predstavi svoju reimaginaciju JPG brenda.

Priredila: Ivana Matijević