Iako su fanovi primetili da se Fenty na društvenim mrežama ne oglašava od 1. januara, a da nova kolekcija nije izašla još od novembra prošle godine, nikom nije bilo jasno o čemu je reč.

LVMH i Rihanna, čija saradnja stoji iza ovog ready-to-wear brenda, zvanično su saopštili da je do zatvaranja došlo kako bi se usmerili na tzv. ''dugoročni razvoj ekosistema Fenty''. Ipak, vrlo je očigledno da je ovo samo još jedna u nizu posledica pandemije na modni svet i svet uopšte. Visoke cene odevnih komada u godini samoizolacije i karantina dovele su do drastičnog smanjenja prodaje, zbog čega Fenty više neće proizvoditi konfekcijsku odeću.

S druge strane, beauty linija kozmetike i šminke, kao i linija donjeg veša beležile su rast od čak 200% tokom prošle godine, zbog čega će Fenty Beauty, Fenty Skin, kao i The Savage x Fenty nastaviti sa radom.

Nama preostaje samo da se nadamo da će ovo motivisati Rihannu da se vrati muzici i konačno, nakon pet godina, snimi novi album.

Do tada, istražite novu, provokativnu kolekciju The Savage x Fenty, koja u susret 14. februaru slavi ljubav i strast.