Kao što i sama Maria Grazia Chiuri naglašava, prolazimo kroz period krize koji radikalno transformiše panašanja, navike i rituale.
Naši duhovi su se promenili, kao i naši telesni stavovi, a koncept mode kakav poznajemo doveden je u pitanje. Fascinirana snagom misli koju oličavaju autori poput Virginia Woolf i Susan Sontag, kreativni direktor ženskih kolekcija Dior preispituje koncept odeće u svojoj suštini, od muških košulja do elegantnih kaputa, slaveći veštine kultura širom sveta, od Japan do Indonezije.
Upravo je i sama atmosfera revije kroz scenografiju i muziku dočaravala ovo razmišljanje. Upečatljivo i magnetsko horsko delo koje nadilaze ženski glasovi ansambla Sekuenza 9.3, a u direkciji Catherine Simonpietri bilo je poput ode lepoti u čitavom njenom pluralitetu.
Krajnje iznenađenje ove kolektivne odiseje dolazi u obliku jedinstvenog vizuelnog dela koje premošćuje stvarnost i fikciju režisera Aline Marazzi, u znak počasti, avangardnoj umetnici Luciji Marcucci koja meša tekstove i tekstil, glasove i slike.
Za svoju kolekciju konfekcije za proleće-leto 2021, Maria Grazia Chiuri paradoksalno transformiše Dior siluete, a oblici jesu redefinisani da izazovu senzacije i uliju im drugačiji način života. U tom duhu, struktura iconic Bar Jacket se transformiše u reinterpretaciju odabranih Dior silueta iz kolekcije za jesen-zimu 1957. stvorenu za Japan.
Svaka žena nosi odeću na unikatan način, ali Maria ističe da ona crpi inspiraciju iz inspirativnih i jakih žena, od onih koje svojim spisima osvetljavaju život i osećanja: pesnici, intelektualci, autori. Članovi idealizovane akademije. U intimi svojih domova, njihova radna mesta, umotana u beskonačne slojeve boja, poput Virginije Voolf, ili odevena u jednostavnu belu boju košulja, poput Suzan Sontag.
Jedna od osnovnih stvari koje nam ona ističe u novoj kolekciji jeste muška košulja koja je po njoj ponovo izmišljena ipostaje tunika ili haljina. Patchvork marame sa motivima pejslija i cveća bila su ensencija stajlinga, a od materijala imali smo priliku da vidimo dok od materijala izdvajamo svileni šifon za dugačke lepršave haljine u nijansama svetle, mat plave, duboke oker i bledo narandžaste boje.
Struk je naglašen ili slobodno oscilira sa idejom lepote i složenosti istovremeno obeležene tradicijom i trenutnim kontekstom koji prožima ovu kolekciju.
Posebno smo bili ponosni na činjenicu da u ovom neizvresnom periodu na pšisti vidimo našu Elle naslovnicu koja je krasila septembarski broj Ivanu Trivić upravo u pomenutoj transformaciji muške bele košulje koju ova luksuzna kuća naglašava kao must za sledeću sezonu.
Maria Grazia Chiuri nastavlja sa svojim posvećenim promišljanjem o poreklu mode i značenju kroja i kreacije kao umetničkog leksikona u večnom kretanju. Inspirisana radom Lucije Marcucci - amblematične figure italijanske avangarde koja je i dizajnirala scenografiju revije.
Dior revija je bila živi dokaz da kroz estetiku kolaža, vizuelne poezije, autentične muzike i nove digitalne forme prikazivanja kolekcija, zaista dolazimo do novog prostora za izražavanje mode. Moda se transformiše u slobodnu i originalnu disciplinu.
5 CHANEL PARFEMA KOJE SVAKA ŽENA TREBA DA POSEDUJE U ŽIVOTU: Ovi mirisi su zasluženo vanvremenski klasici
7 DANA JELOVNIKA MOĆNE DIJETE 1200 KALORIJA: Izgubite kilograme uz raznovrstan meni koji preporučuju i nutricionisti
BRAD PITT & PENELOPE CRUZ ZVEZDE SU NOVOG CHANEL FILMA: Pogledajte ljubavnu scenu koja je oduševila sve
5 VIRALNIH KOMADA KOJI PRIPADAJU "GRANDMA STILU": Retro estetiku pronašli smo u ormarima naših mama i baka
BILI SMO NA KIMHĒKIM REVIJI NA NEDELJI MODE U PARIZU: Zavirite u behind the scenes momente i prvi red korejskog brenda