Kao i uvek kada su na snazi krizna vremena ljudi koji posluju sa velikim ciframa u igri znaju na koji način te iste cifre da materijalizuju, a da pritom ne samo da ne gube, već i profitiraju.

Ulaganje u retke modne komade, kao i one luksuzne - vrlo je isplativa investicija, što je već nakon druge nedelje pandemije objasnio David Bennett vodeći čovek svetski poznate juvelirske kuće Sotheby's.

"Neočekivana vremena donose i neočekivane korake, koji su uglavnom katalizatori promena, kristališući postojeće trendove i oni koje dolaze. Mnogo pre pandemije, investicija u kultnu birkinku bila je mnogo mudriji potez od kupovine zlata recimo ili ulaganja na berzi. Luksuzne tašne, kao i ostali akseosar poput patika koje su nastale u posebnoj kolekciji ili kolaboraciji, te satova - kolekcionarski su primerci čija će cena sa godinama da raste, jer predmeti dobijaju na većoj vrednosti, to svaki kolekcionar jako dobro zna. Svako ko ima iskustva u biznisu sa velikim novcem dobro je savetovan kako da taj novac u kriznim vremenima uloži, ovo je jedan od najmudrijih načina da to uradite". objasnio je on.

Ako se se zabrinuli za svetsku modu scenu i omiljene brendove, uveravamo vas da za to nije bilo nikakvog razloga, pogotovo jer su isti ti brendovi (govorimo o onim luksuznim) odlučili da povećaju cene određenih proizvoda i to iz prostog razloga jer je potražnja za njima porasla.

Jedan od prvih brendova koji je to učinio jeste Chanel, prvo na teritoriji Francuske, a sada je najavljeno poskupljenje i u Aziji, u kojoj kultni brend poseduje čitavu armiju vernih potrošača.

Koliko je verna ova armija potrošača najbolje govori podatak da su kupci ispred prodavnica u Južnoj Koreji i Kini prosteklih par dana čekali u redovima po nekoliko sati ne bi li se dočepali određenih komada sa Chanel potpisom.

Tako se Chanel prodavnica u Seulu otvara u 10:30 časova, a kupci su počeli da formiraju red još u pet časova izjutra.

Modeli koji se najviše traže dolaze ia aksesoarskog departmana, a u pitanju su kultne tašne i to sledeći modeli: 11.12, 2.55, Boy, Gabrielle, Chanel 19.

Povećanje cena kretaće se u između pet do 17 odsto u azijskim zemljama, dok su u Francuskoj cene veće i za 30 posto!

Zašto je došlo do ovolike pomame baš za tašnama u Aziji, objasnio je jedan od kupaca koji je već nekoliko sati strpljivio čekao u redu.

"Jedan od najomiljenijih poklona za venčanje u Koreji, godinama unazad, jesu luksuzni aksesoari poznatih brendova. Ja sam došao ćerki da kupim tašnu koju je dugo priželjkivala. Iako je venčanje odloženo za sledeću godinu, shvatili smo da je mudrije pazariti sada, dok još uvek nije došlo do poskupljenja", bio je iskren on.