Cifre od kojih će vam se zavrteti u glavi: Zašto se luksuzni Chanel, Gucci i Hermes komadi prodaju više nego ikada?

Foto: Profimedia

27. 04. 2020.

Tokom pandemije korona virusa high-street brendovi kao što su Mango, Zara H&M i mnoga druga dobro nam poznata imena, poprilično su propatili po pitanju profita, ali to zato nikako nije slučaj sa nekim drugim imenima iz sveta mode, tačnije sa nekim drugima koje potpisuju čuvene modne kuće.

Dok se vi pitate da li je zaista dobar trenutak da naručite kaput iz Zare koji je na sniženju 50 posto, neko iz svoje udobne fotelje bez problema poručuje flašu vina koja košta 5.000 evra i patike sa potpisom Chanel x Pharrel čija cifra iznosi 7.330 evra.

Tako je samo u periodu od 24. marta do 07. aprila čuvena aukcijska  kuća Christie's zaradila na alkoholnim pićima 100.000 evra!

Idemo dalje, Hermes Birkin tašna od krokodilske kože koja koja dolazi iz kolekcije za 2008. godinu, prodata je pre par dana na aukciji  za 34.000 evra.

O čemu se radi objašnjava David Bennett vodeći čovek svetski poznate juvelirske kuće Sotheby's.

"Neočekivana vremena donose i neočekivane korake, koji su uglavnom katalizatori promena, kristališući postojeće trendove i oni koje dolaze. Mnogo pre pandemije, investicija u kultnu birkinku bila je mnogo mudriji potez od kupovine zlata recimo ili ulaganja na berzi. Luksuzne tašne, kao i ostali akseosar poput patika koje su nastale u posebnoj kolekciji ili kolaboraciji, te satova - kolekcionarski su primerci čija će cena sa godinama da raste, jer predmeti dobijaju na većoj vrednosti, to svaki kolekcionar jako dobro zna. Svako ko ima iskustva u biznisu sa velikim novcem dobro je savetovan kako da taj novac u kriznim vremenima uloži, ovo je jedan od najmudrijih načina da to uradite". objasnio je on.


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...