Galopirajuća popularnost i zarada Gucci brenda zaustavljena je.

Ili da budemo precizniji - pokazuje prve znake usporavanja.

Što je normalno, niko ne može stalno i dugo da vodi u petoj brzini, ako nas razumete?!

(Gucci "prljave" patike koje koštaju malo bogatstvo)

Naime, u prvom kvartalnom izveštaju Kering grupe (grupacija u čijem vlasništvu je Gucci, ali i Saint Laurent) Gucci zarada ima porast od 20 odsto. Iako maksimilizam Alessandra Michelea i dalje čini 30% ukupnog prihoda Kering grupacije, brojke su znatno lošije kada se uporede sa prethodnim periodom, kada je porast bila 35%.

Baš u to vreme i akcije Keringa na berzi su pale za 7.6%, ali to ne zabrinjava glavnog finansijskog direktora koji smatra da Kering samo ulazi u period stabilizacije. 

(Kako Gucci drži svoje kupce u "šaci")

S druge strane, ovakav status Gucci brenda - umor tržišta, koristi Saint Laurent koji ima rast od 17.5% i to najviše zahvaljujući kožnim aksesoarima i raskošnim revijama. Ono što je takođe ovde bitno naglasiti, Gucci većinu zarade "crpi" iz Kine gde je većina njegove klijentele, dok su kupci Saint Laurenta pod vođstvom rokenrol majstora Anthonya Vaccarella iz celog sveta.

Opet i tih skoro pola milijardi ukupne zarade čini tek petinu bogatstva koje drži Gucci.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/