Converse u novoj kampanji poziva žene da redefinišu reč ŽENA

Naomi Preizler (foto: Promo)

19. 02. 2019.

Nova Converse kampanja nastavak je prethodne "Sve priče su istinite", koja se bavi najluđim, istinitim pričama o prošlosti i sadašnjosti, čija su glavna zvezda starke.

Ovog puta Converse slavi ženu, promovišući moć ljubavi, snage, jedinstva i zajednice.

Nosioci kampanje su moćne, mlade žene: glumica i aktivistkinja Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na sceni Stephanie Kurlow, instruktorka samoodbrane Qin Yunquan, nekonvencijalna muzičarka Kasia Gola i tehnološki ekspert Naomi Preizler.

Širom sveta, devojke i žene i dalje se opisuju prevaziđenim, negde i uvredljivim definicijama.

Globalna aktuelna tema u poslednjih par godina obuhvatila je sve velike institucije od Španskog do Oxford rečnika, Cambridge pa i Dictionary.com i skrenula veliku pažnju na definiciju reči: žena, devojka i povezanih termina. 

Stephanie Kurlow

(Converse X Miley Curys: Treća saradnja poznate pevačice i kultnog američkog brenda donosi nove i smele modele) 

Time inspirisani, Converse dizajneri kreiraju kolekciju patika simbolično nazvanu Love the Progress, koja za cilj ima da skrene pažnju na ovu temu, učini da žene podrže jedna drugu i pozove sve da se priključe. Karakteriše ih poseban dizajn u kombinaciji koralnih boja, grafičkih printova i jakim motivacionim porukama ispisanim po đonovima patika.

Model koji je nosilac kampanje je Chuck 70, koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog spoljašnjeg dela, uloška koji amortizuje stopalo pri hodanju i ojačanih šavova.

Kolekcija patika dolazi u tri boje: koralno crvena, bež i crna, a od 19. februara dostupna je u Converse šopovima u Beogradu i Novom Sadu.


Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>  https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...