Luksuzni brend ove godine je doživeo značajan makeover.

Mnogima omiljeno lice u modi, Christopher Bailey, odstupio je sa pozicije kreativnog direktora kuće nakon briljantnih 17 godina rada. Njegov naslednik izabran je iz redova elegantne francuske kuće Givenchy - Riccardo Tisci!

Dolaskom Riccarda, nove ideje su se rodile, a njegova kreativnost rezultovala je najpre unapređenim Burberry logoom - lična estetika Tiscija susrela se s najpoznatijim karo dezenom u istoriji.

Pop-up koji traje samo 24h? I to samo na Instagramu.

Sve su ovo već old news u modnom svetu, a najnovija vest tiče se definitivno neočekivane saradnje. 

Dva britanska kul i gigantska fashion imena udružila su se i stvorila kolekciju o kojoj će se još govoriti. 

Da bi marketing bio još snažniji, a kampanja jača, pobrinula se Kate Moss, kao sigurno i kultno ime modeling sveta.

Capsule kolekcija Burberry x Vivienne Westwood osvrće se na punk esenciju britanske dizajnerke i all-time Burberry odevne komade.

Klasičan Burberry trench mantil bačen je u drugi plan zarad kreiranja cropped jakne sa velikim okovratnikom i matching mini suknje. Zaštitne siluete koje se pripisuju Vivienne - blejzer sa dvostrukim kopčanjem sada je izrađen od vune, kao i klasične pantalone sa dubokim strukom - "obojene" su u Burberry print.

Čak su i cipele sa platformom, print hulahopke, sokne i vunena beretka pronašle svoj put ka ovoj kolekciji i postale deo zanimljive saradnje.

Najzanimljivi predmet kolekcije jeste obična majica na čijoj se zadnjoj strani nalazi poruka koju je napisala lično Vivienne.

Ona glasi ovako: "Cool Zemlja ima plan kako da spasi svet". Određeni deo prihoda od prodaje ići će ovoj neprofitnoj organizaciji koja sarađuje sa društvenim zajednicama i pomaže im u borbi protiv klimatskih promena i preterenog krčenja šuma. 

&script src="//www.instagram.com/embed.js"> >

Priredila: Natalija Knežević

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/