Sada i službeno: Ovo je trenutno najpopularniji brend na svetu!

Foto: Imaxtree

30. 10. 2018.

Nismo preterano iznenađeni, ali smo oduvani postignućima i brzinom kojom se do njih stiglo i to zahvaljujući naravno društvenim mrežama.

Čini se kako je uticaj društvenih mreža na globalnu prodaju, kao i influensera, dosegao svoj vrhunac. 

Naime, po prvi put globalna platforma za pretraživanje Lyst prilikom sastavljanja svog kvartalnog izveštaja u obzir - osim ponašanja više od pet miliona kupaca mesečno na 12.000 online shopova i dizajnerskih butika - uvrstila je i rezultate dobijene na društvenim mrežama.

Krenuvši od rasta pratilaca pojedinih brendova do spominjanja određenih proizvoda. Rezultati pokazuju snažan uticaj društvenih platformi na prodaju velikog broja brendova. Razlog zbog koga se američki brend Off-White našao na prvom mestu.

Tokom dugog toplog leta bilo je nekoliko viralnih momenata, većinom povezanih sa sportom, koji su se odrazili na porast prodaje marki kao što su prvenstveno Off-White, ali i Nike i Yeezy.

Kada se prouče sve aktivacije koje je Off-White imao u poslednjem kvartalu, sasvim je jasno i zašto je to tako.

Virgil Abloh je tako predstavio bestseller patike, obukao Serenu Williams za US Open, predstavio kapsula kolekciju "For All", kao i liniju kupaćih kostima inspirisanih Mikonosom, u saradnji s IKEA-om otvorio pop-up shop, sudelovao je u projektima s retailerima SSENSE, Selfridges i TheDoubleF da bi sve kulminisalo revijom na pariskoj Nedelji mode.

Ovaj, sada već kultni streetwear brend beleži neverovatan porast u posljednjih godinu dana: Svakog kvartala postaje traženiji za 14 posto, a u posljednjih se godinu dana popeo za čitava 33 mesta na Lystovoj listi.

Takođe, na listi 20 najhot proizvoda prošlog kvartala nalaze i tri komada iz kolekcija Off-White, a jedini brend koji ih ima više na istoj listi je Nike, sa čak četiri komada. 

Kada uzmemo u obzur činjenicu da je Nike brend koji postoji 54 godine ili više od pola veka, a Off-White svega par godina, onda svakako shvatate enormni uspeh ovog popularnog brenda, koji ne namerava da se zaustavi u svojoj nameri osvajanja modne scene, ali i celokupnog modnog tržišta.

Foto: Imaxtree

Izvor: buro247.hr/elle.rs

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...