Kada su streetwear brendovi postali novi "bend" koji mladi slušaju?

foto: Imaxtree

11. 10. 2018.

Modni blog Hypebeast odavno se iskristalisao kao najbolji promoter streetweara, te i pokazatelj šta i u kojoj meri najbolje prolazi u uličnoj modi.

Neverovatna popularnost streetwear odeće poslednji niz godina toliko je uzela maha, da sada bukvalno trendove diktiraju "ulice". To je doprinelo da veliki broj renomiranih dizajnera iz Pariza, ali i drugih modnih metropola ozbiljno porazmisli o tome da svom brendu pridoda posebnu streetwear liniju.

Ali bilo je pitanje vremena kada će ulica početi da diktira modu, a posebno limitirane kolekcije koje su #dope za mnoge influensere i IT cure. Hypebeast je to prepoznao i osmislio svojevrsni festival streetwear mode, simboličnog naziva Hypefest.

Smešten u najkul predgrađe Njujorka, taj Bruklin ovaj festival na jednom mestu okuplja Milenijums ekipu koja je glavni konzument većine streetwear brendova.

Sam festival je promovisan kao događaj koji je napravljen za brendove i brending.

Propratni događaji su podrazumevali hip-hop i DJ nastupe, s tim da je glavno dešavanje bilo u dve odvojene prostorije gde su brendovi prikazivali svoje najnovije kolekcije i modele. Za samo dva dana Hypefest je posetilo više od 10.000 ljudi.

"Možemo slobodno danas da kažemo da su brendovi, novi 'bendovi' koje masa mladih sluša. Ako mogu tako da se izrazim. Mladi širom sveta prate budno šta rade njihovi omiljeni streetwear brendovi i kakvu kulturu i životni stil diktiraju, i to prihvataju instant", rekao je Harry Bernstain, poznatiji kao Harry Bee koji je u streetwearu jedan od najuticajnijih ljudi. 

A da se streetwear brendovi prilično trude danas, dokaz su i ideje koje su se ovde realizovale. Naime, AMFC, japanski T-shirt i duks brend osmislio je cvetne akseoare u paru sa belim, običnim majacama, koje je predstavio ispred ogromnog backwall sa crvetnom instalacijom dajući priliku svim gostima da se slikaju za Insta. 

Blizu njih jedna zubotehničarska ordinacija je pretvorena u shop sa maskama i limitiranim duksevima, a svakom posetiocu je dat buket kao poklon. Jaki igrači kao Nike i Adidas su imali svoje zasebne zgrade i posebne agente prodaje koji su se svakom kupcu posvećivali maksimum i nudeli probni 3d štampač za stopalo.

"Streetwear danas je kao neki fetiš. Bez patika, dukseva, trenerki, bomberki mladi ne mogu da zamisle svoju svakodnevnicu. Ti komadi mlade danas uče o umetnosti, mopi, filmu i animaciji zahvaljujući raznim kolaboracijama koje brendovi imaju sa umetnicima širom sveta. Ali imajte na umu da streetwear ne nudi priliku da budete drugačiji. Ne, on vam nudi da dobijete šta volite već, samo u malo ekskluzivnijoj verziji", objašnjava Bee.  

Priredila: Ana Dodig

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...