Sjajna kampanja koja redifiniše pojam "IT girl"

foto: Imaxtree

19. 06. 2018.

Šta definiše jednu IT devojku?

Na samom početku, kada je ovaj pojam tek počeo da se koristi, on sam se odnosio na top modele, pripadnice visokog društva i poznate dame. Bilo je dovoljno da vas foto-reporteri prate u stopu, da nosite top dizajnerske komade, izgledate nonšalantno a opet i glamurozno pa da dobijete status IT devojke.

Međutim, od ere #MeToo koja se bori protiv iskorišćavanja žena, i to posebno onog fizičkog, postoji jaka volja i želja da se pojam It devojka redefiniše, postavi na malo ozbiljnije i inspirativne "noge".

Britanska dizajnerka Catherine Quin u želji da se ta promena desi, omislila je jednu specijalnu modnu kampanju Women of Purpose, u kojoj su zvezde žene koje su uspele u svom profesionalnom i filantropskom poslu da se izdvoje. Promo fotografije su takođe drugačije od onih koje su tipične za kampanje i prikazuju žene onakve kakve jesu, u prirodnom okruženju, s minimalnom šminkom, bez postprodukcije.

U kampanji su učestvovale tako glumica i aktivistkinja Freida Pinto, borac za prava žena Brita Fernandez Schmidt, spisateljica dramskih komada Polly Stenham, muzičarka Margot, umetnica Martynka Wawtzyniak, režiserka Liza Voloshin i dizajnerke nakita Phoebe i Annette Srephens i dr.  

A post shared by Catherine Quin (@catherinequin) on Jun 11, 2018 at 5:32am PDT

A post shared by Catherine Quin (@catherinequin) on Jun 17, 2018 at 1:48pm PDT

Uporedo sa kampanjom, lansirana je i kolekcija.

Od prihoda prodaje Quin će odvajati 25 % za neprofitnu organizaciju Women for Women International, koja pomaže ženama na margini društva.   

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin