Njih tri imaju više od 143, a ona 2.9 miliona pratilaca na Instagramu: Kako je Kaia Gerber skinula sa modeling trona Kendall, Gigi i Bellu

foto: Profimedia

26. 02. 2018.

Kada uzmete u obzir da Gigi Hadid ima 38.5, a ubedljivo vodeća Kendall neverovatnih 87.6 miliona pratilaca, broj fanova trenutno najfrekventnije manekenke na svim svetskim revijama, zaista je poražavajuć. Ipak, u njenom slučaju brojke su definitivno na njenoj strani.

Debi 16-godišnje Kaie dogodio se prošle sezone na Fashion Week izdanju, kada su sve oči modne industrije bile uprte u mladu ćerku čuvene Cindy Crawford. Naravno, Kaia je ispunila visoka očekivanja i to nastavlja da radi i tokom ovosezonskih revija.

Međutim, iako široko zastupljena u medijima i noseći model na aktuelnom jesenjem izdanju FW-a, Kaia je značajno manje popularna na društvenoj mreži koju svesrdno pohode sve njene kolegice. U pitanju je Instagram.

Jednako iznenađujuća je i informacija da Cindy Crafword (možda najuspešnija i najlepša manekenka u istoriji modelinga) takođe ima isti broj pratilaca kao njena ćerka - 2.9 miliona.

Prilično beznačajna brojka u odnosu na onu koju poseduje Kendall Jenner - 87.6 miliona!!

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on Dec 3, 2017 at 9:01am PST

I taman kada su se Kaini verni fanovi zabrinuli zbog ovih šokantnih brojki, stigli su rezultati istraživanja koji su pokazali kako Kaia ima daleko bolji fedback na mrežama od svojih malo starijih koleginica. To se pre svega odnosi na "engagement" koji podrazumeva koliko često ljudi kada vide njen post odu na njen profil, isprate njene Insta priče, iskomentarišu, zaprate ljude i profile koje Kaia preporučuje ili spominje.

To sve ide u korist ove mlade devojke koja još nije napunila ni 17 godina!

Ako ste se kojim slučajem pitali, otkud ta brojčana nadmoć ostalih cura, evo objašnjena. Naime, činjenica je da se Kendall, kao i duo Hadid pojavio dve do tri godiine pre 16-godišnje manekenke.

Pored toga, značajna stavka je i ta da je sam Instagram tada bio prilično drugačije mesto za "druženje", da ne kažemo praćenje.

I upravo te stvari koje su postale drugačije na samoj mreži, zaslužne su za to što je Kaian nalog slabo propraćen u odnosu na one njenih (sada već prilično manje popularnih) koleginica.

Instagram konstantno uvodi promene i usavršava samu mrežu, a većina tih promena utiče na algoritam objava, te samog pojavljivanja određenih naloga, koji da bi bili vidljiviji moraju naravno biti spozorisani.

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on Feb 10, 2018 at 6:47pm PST

Što pre par godina nije bio slučaj, makar ne takav da drastično utiče na pojavu samih naloga, pogotovo onih sa milionskim brojem pratilaca.

Ipak, bez obzira što Kaia poseduje "malo" pratilaca na ovoj društvenoj mreži, njeni postovi recimo imaju veći broj lajkova, no što je slučaj sa njenim koleginicama, kao i veći broj komentara!

Dakle, dragi Kaini fanovi ipak nemaju mesta za brigu.

Njena pojava na modnoj sceni je i te kako primećena, iako to brojka pratilaca možda ne potvrđuje.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin