Tema kampanje čije se fotografije sa oduševljenjem repostuju, jesu paparaci. I nisu samo iz Balenciage ovim zanimljvim (ali ne i originalnim) konceptom skrenuli pažnju na svoju novu kolekciju.

U praktično isto vreme Kanye West je za svoju liniju Yeezy lansirao novu kampanju u vrlo sličnom stilu.

U Balenciagi su se bavili klasičnim paparaci pristupom "Bez kamera molim!".

Modeli od kojih je jedna i čuvena britanska manekenka Stella Tennant, imali su ulogu celebrity ličnosti koje šetajući ulicom, pokušavaju da sakriju lice od radoznalih paparacia koji žele da ih fotografišu. Jedan od modela tako sakriva lice aksesoarom, tačnije tašnom i to onom na kojoj je ispisano Balenciaga naravno.

Ubedljivo, zar ne?

Iako fotografije izgledaju fenomenalno i očigledno je se mislilo na svaki detalj, novonastali Balnciaga hype je možda ipak preteran.

Naime, ovaj koncept izveden u ime mode već je viđen.

Steven Meisel slično inspiraciju imao je za editoijal u italijanskom Vogue-u 2005., baš kao i legendarni Tim Walker za isto izdanje i to 1999.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/