“Mmytheresa.com je bila prvi veliki online shop koji nam je pružio svoj prostor i stao iza naših modela, još od 2016. godine. Saradnja sa njima je od tada sjajna, upravo zbog toga smo kolekciju i nazvali My love Theresa. Iako sarađuju sa još nekoliko stotina brendova, osećamo kao da imaju posebno mesto u svom jakom portfoliju za naše modele koje uvek na najbolji mogući način plasiraju", izjavio je Ditte Reffstrup, kreativni direktor u GANNI kući.

Capsule kolekcija inspirisana je američkim koledžom, ali kroz nju se provlači i dosta svetlucavih detalja i glam čipke. Obuhvata 17 komada, od kojih su neki aksesoari. Glavni modeli od kojih brend očekuje najviše su statement majice "Pop me", Enjoy me" i "New Arrivals" sa printom kokica i kineskih fast food kutija. Patike, duksevi sa kapuljačama, helanke, kombinezoni i majice imaju taj ženstven, festivalski momenat, posebno kada se upare sa pletivom koji ima šarenu dugmad.   

Paleta je vrlo raznovrsna: azurno plava, vatrenocrvena, zelena, crna i bela.

Ekskluzivna kolekcija ‘My Love Theresa’ biće u prodaji na www.mytheresa.com od 11. oktobra 2017 kada će biti lansiran i propratni editorijal za nju koji će režirati Markus Ehinger.

O brendu GANNI

Osnovan je 2000. godine kada je bio promovisan u jedan od najperspektivnijih brendova, usled potrebe tržišta za easy-to-wear komadima koje će žene moći da nose u svim prilikama. Sedište kompanije je u Kopenhagenu (Danska). Za sada Ganni ima shop prodavnice u 20 zemalja na svetu.

O Mytheresa

mytheresa.com (www.mytheresa.com) je evropski vodeći online portal koji je lansiran 2006.godine. U njenom portfoliju nalazi se preko 220 internacionalnih dizajnerskih brendova, kao što su Balenciaga, Saint Laurent, Valentino i još mnogi drugi.