Pre nego je predstavio svoju prvu kolekciju, super hot Justin O’Shea, novi kreativni direktor Briona, prepoznatljiv po svom autentičnom, moćnom stilu i tetovažama je otkrio prvu kampanju za brend u kojoj su glavne zvezde članovi benda Metallica.

Crno-bela fotografija nije samo privukla pažnju nesvakidašnjim zvezdama već i osveženim logotipom brenda koji je sada bio ispisan gotičkim slovima. Da, bilo je to iznenađenje jer u pitanju je renomirani muški brend čija odela koštaju više od 7 000 dolara i koji je retko kad eksperimentisao ili menjao imidž svojih reklama i postera.  

Ali s druge strane, O’Shea je čovek koji ne voli ništa uobičajno, tradicionalno i jednolično, bez obzira na kvalitet. Zato je i doneo odluku da je vreme da se Brioni promene, odnosno da malo budnije isprate trendove u modnoj industriji koji na sav glas viču: Gotika je opet IN! 

Toga je svestan i Demna Gvasalia, kreativni direktor Vetementsa koji je svoju poslednju kolekciju obojio gotskim motivima. Tu kolekciju krasi slogan "Drink from me and live forever" ispisan na desnom rukavu gotičkim rukopisom na crnom duksu.

Majice koje je Kanye West pustio u prodaju istovremeno kad i najnoviji album "The Life of Pablo" takođe su imale natpise koji su bili ispisani sličnim rukopisom.

“Ova slova su iz nekoliko svetih pisama na Zapadu", izjavio je Michael Bierut, partner dizajnerske firme Pentagram i kritičar u školi Yale School of Art. "U isto vreme, koristile su ga kroz istoriju raznorazne gangsterske, ulične, moto bande ali i hevi metal bendovi te se stvorila fama u svetu da pismo više pripada Satani nego Bogu." 

Zahvaljujući dugogodišnjem korišćenju istog, samo pismo je dobilo nekoliko varijacija i bilo je okarakerisano kao pismo đavola, buktovnika i svih onih koji vole mračne, spooky stvari.

“Mislim da ovo pismo dokazuje kako u svemu postoji to drugo lice, ili ta dvostranost", izjavila je Sarah Hyndman, autorka knjige "Why Fonts Matter".