Sa 53 godine rada iza sebe, Pantone se konačno oprašta sa svojim analognim korenima. A kada se kreativci udalje od štampanih, jeftinih knjiga i uzoraka onda, u skladu sa tim, i boje postaju modernizovane.

Upravo sada, Pantone je lansirao novu aplikaciju pod nazivom Studio, što je najambiciozniji korak kompanije koja je time zvanično ušla u digitalni dizajn. 

Aplikacija se može pohvaliti Pantone bibliotekom koja broji više od 10 000 boja, a omogućava dizajnerima da postavljaju fotografije kako bi kreirali i prilagođavali svoje palete i mood table.

To omogućava korisnicima da vide kako će boje izgledati u različitim scenarijima, dozvoljavajući im da primene palete za grafike, enterijere i tipografiju, pored digitalno "savitljih" tekstura, kao što su 3D papiri i tkanine. Dizajneri unutar aplikacije mogu da pošalju sadržaj na Adobe Creative Cloud.

Aplikacija omogućava korišćenje svih paleta boja koje su dostupne u Pantone biblioteci. Pored toga, dostupno je i predviđanje trendova boja, za koje je zadužen Pantone Color Institute, što je prvi put da kompanijski servis za predviđanje trendova u bojama bude predstavljen digitalno. 

"Sa ovim projektom, mi smo želeli da dozvolimo i olakšamo dizajnerima da uče i napreduju", rekao je Nicholas Bazarian, product menadžer Pantone Studia.

Kako bi napravio aplikaciju, Pantone je okupio 2000 dizajnera iz različitih industrija koji su otkrili šta im je zaista važno. Mnogi su iz starosne grupe Milenijalsa, posebno onih uzrasta od 18 do 24 godine, imali su zadatak da privuku one dizajnere koji su svesni brenda, ali ne mogu u potpunosti koristiti njegovu ponudu. 

"Dizajneri i dalje pokreću kreativni proces sa fizičkim, i oni više ne rade samo skice, već pronalaze inspiraciju na Instagramu, i sve ono što vide širom sveta, a onda filtitraju to kroz tehnologiju", rekla je Kathryn Shag, potpresednica globalnog marketinga u Pantone. 

Ova aplikacija je besplatna za osnovno istraživanje i razmenu, dok korisnici mogu da se pretplate na sve alatke i boje kroz mesečnu pretplatu koja iznosi 8 dolara ili 60 dolara na godišnjem nivou. 

Dostupna je za iPhone, a u planu je da uskoro bude prilagođena iPad, Android, Windows and MAC OS verzijama. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija