U protekla dva meseca ljudi iz BCG-a su pričali sa preko 50 ljudi iz modne industrije, uključujući i 20 dizajnera, 8 lanaca i online radnja, kao i sa 9 modnih urednika, kasting agenata i fashion blogera. 

Jedan od zaključaka jeste da je postignuta jednoglasna saglasnost oko toga da su promene u decenijskim pravilima koja se primenjuju u Fashion Weeku neophodne.

Njujorška nedelja mode nije od 1999. godine imala veće promene u rasporedu kada je Helmut Lang predstavio svoju prolećnu kolekciju u Njujorku, pre evropske kolekcije, lansirajući jedan nov trend među njujorškim dizajnerima.

Prva novina koja se uvodi jeste svakako mogućnost da se stvari sa revije odmah nađu u prodaji.Što praktično znači da će stvari moći odmah da se kupe po sistemu See-now-buy-now.

Ovakav koncept je već prigrlila velika ekipa dizajnera na nedavno završenom NYFW izdanju: Michael Kors, Proenza Schouler i Tory Burch’s Tory Sport. Sličan koncept je ponuđen ljubiteljima mode u Evropi, a brendovi koji su to ispratili su: Courrèges i Paco Rabanne, uprkos prvobitnim zvaničnim navodima da su protiv uvođenja ove mogućnosti. 

Ono što ovakav koncept nosi jeste svakako mogućnost da se modeli koji se predstave na revijama, odmah i kupe, a ne da se čekaju 6 meseci. Prednosti su velike, s obzirom da kuće koje proizvode konfekcijsku modu, više neće moći tako brzo da prate i kopiraju nove modne trendove sa pisti. 

Priredila: P.M.L.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija