Živimo u vremenu kada više nije važno šte kupili, ako to niste postovali na Instagramu. Kupovina je postala samo jedna radnja koja prethodi onoj glavnoj - promociji kupljenog komada na popularnoj društvenoj mreži. Instagram je hteli mi da priznamo ili ne postao glavno merilo za popularnost nekog brenda.
Da, neke kompanije su svesne toga pa jakim PR akcijama poklanjaju svoje dizajnerske komade poznatim glumicama, blogerkama, urednicima i stilistima svesne da ih prati horda vernih fanova koja će još više podići popularnost neke krpice, cipela ili šešira.
Odlazeću godinu su tako obeležili crop topovi, cipele sa kaiščićima i trakama, Yeezus linija ali i Faye torba brenda Chloe. Neki su pomenute komade postovali u totalnom minimalizmu, dok su se drugi opredeljivali za jarke, zabavne fotke....
Pogledajte u galeriji koji su to komadi dominirali na Instagramu ove godine >>>
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti