Živimo u vremenu kada više nije važno šte kupili, ako to niste postovali na Instagramu. Kupovina je postala samo jedna radnja koja prethodi onoj glavnoj - promociji kupljenog komada na popularnoj društvenoj mreži. Instagram je hteli mi da priznamo ili ne postao glavno merilo za popularnost nekog brenda.

Da, neke kompanije su svesne toga pa jakim PR akcijama poklanjaju svoje dizajnerske komade poznatim glumicama, blogerkama, urednicima i stilistima svesne da ih prati horda vernih fanova koja će još više podići popularnost neke krpice, cipela ili šešira.

Odlazeću godinu su tako obeležili crop topovi, cipele sa kaiščićima i trakama, Yeezus linija ali i Faye torba brenda Chloe. Neki su pomenute komade postovali u totalnom minimalizmu, dok su se drugi opredeljivali za jarke, zabavne fotke.... 

Pogledajte u galeriji koji su to komadi dominirali na Instagramu ove godine >>>

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija

Samo što ste uključili Instagram i vaš feed već ima 5 novih priča. Hteli mi da priznamo ili ne, Instagram je postao druga modna pista i možda i glavno merilo toga šta je IN, a šta OUT.