Na jednom događaju upitan zašto nosi skoro uvek jednu te istu majicu, Zuckerberg se odlično snašao: "Zaista želim da vodim život u kom ću se najmanje baviti odlukama koje su toliko nebitne poput šta obući ovog dana. Želim da služim zajednici ne bi li svet bio jedno bolje mesto. Garderoba tu nema nikakav udeo."

Osnivač Facebooka nije jedini.

Steve Jobs je skoro uvek bio u crnoj rolci i farmerkama. Njegova odevna kombinacija zamalo se pretvorila u zvaničnu uniformu radnika kompanije Apple. Jobs je jednom prilikom čak pokušao da dizajnira uniformu, ali je njegova ideja odbačena.

Predsednik Amerike, Barack Obama mahom nosi plavo ili sivo odelo. Obama je nedavno "šokirao" javnost kada se pojavio u bež odelu jer inače ne izlazi iz plavih i sivih boja. I on je nalik Marku izjavio kako nikad ne donosi odluke vezane za hranu i odeću jer ima niz daleko važnijih odluka koje treba da donese.

Karl Lagerfeld - njegovi zaštitni znak je crno odelo, bela košulja, naočare za sunce i rukavice. Samo zato što je direktor Chanela, ne znači da prati sve modne trendove. Lagerfeld tu i tamo promeni 'priču', ali se drži "klasike".

Christopher Nolan - crni uski sako, plava košulja, crne pantalone i malo pohabane cipele. Ovim rečima je NewYork Times opisao tipični autfit režisera Nolana. Nolan je još davno odlučio da je biranje odeće gubljenje vremena.

Elizabeth Holmes – mladu milijarderku uvek ćete videti u crnom odelu i u crnoj rolci. Kao i Jobs, Holms nosi "uniformu" koja se sastoji od crnog odela i crne tunike, a kad se pojavi u haljini, radi se o crnoj haljini: "To je moja uniforma, olakšava mi stvari, svaki dan oblačim isto jer ne moram da razmišljam o tome - jedna stvar manje. Usredsređena sam na posao. Shvatam to ozbiljno i to se vidi po mom odevanju.“

Matilda Kahl, art direktorka u Njujorku odlučila je da nosi istu odevnu kombinaciju svakog dana. Benefiti koji su iz ovakve odluke izašli su – manje stresa, manje pitanja – da li je previše formalno, da li se previše ističem, da li je haljina prekratka… Njena svilena bela bluza i crne pantalone postali su njen zaštitni znak.

Osim što smanjuje stres i mogućnost odluka, ovakav način odevanja povećava budžet.

Drew Barrymore je skoro napisala članak o svom novom pogledu na život i njenom odnosu prema odeći: “Imam skoro 40 godina i odeća za one koji imaju 20 više nema smisla za mene. I posle  dvoje dece, odeća za one sa 30 više mi ne stoji. Trenutno sam na “raskršću” što se odevanja tiče, i veoma je bolno." Drew je odlučila da promišljeno kupuje stvari i od tada je njen garderober “duševno zdrav i srećan”. Obući se više nije "bitka". I njen smisao za modu je sada smireniji i svedeniji.

Pa i velika Anna Wintour već godinama ne izlazi iz tvid kostima i Manolo cipelica s otvorenim prstima.

Jasno je zašto postoji “minimalizam” u odevanju – postali smo društvo koje se davi u stvarima koje poseduje. Ljudi traže slobodu i spas. Traže nova rešenja. Nije ni čudo što sve više ljudi ne želi da bude rob stvari.

izvor: BIZLife

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija