Naime, poznati dizajner Riccardo Tisci je odlučio da najnoviju reviju Givenchyja prikaže pred 1200 znatiželjnih ali "običnih" poklonika njegovog rada, otvarajući novo poglavlje u svetu Fashion Weeka.

Kreativni direktor poznate francuske kuće novim konceptom ima za cilj da omogući "običnim smrtnicima" koji nisu u finansijskoj mogućnosti da izdvoje novac za ulazak na reviju, te nisu ni na spisku zvanica, priliku da uživo vide Givenchy magiju!  

Da razjasnimo nešto, kada Riccardo kaže "1200 real people" ne misli niti na poznate, niti na modne stručnjake. Međutim, evidento je da je ovom odlukom Tisci na muku stavio ljude iz organizacije jer je ovo priličan broj ljudi za jednu reviju.

Gde u Njujorku naći mesto dovoljno veliko da primi 1200 posetilaca? Central Park?

Inače, Givenchy revija je zakazana za 11. septembar na dolazećoj Nedelji mode u Njujorku koja počinje samo dan ranije, a kako prenosi portal WWD očekuje se da među zvanicama dominiraju ipak studenti mode i fanovi Givenchyja koji nisu imali priliku da do sada vide reviju francuskog brenda.

Dok Givenchy već uveliko radi sa gradskim vlastima Njujorka na izboru lokacije i organizaciji, većina karata ( 820) će biti puštena na oficijalnom sajtu brenda za rezervaciju, dok je 280 karata već podeljeno studentima Parsonsa, Pratt Univerziteta i ostalih modnih škola. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija