Nakon odlaska Donne Karan, DKNY je odlučio, bar čini se da okrene novi list i počne ispočetka. Naime, slavna američka kuća je ugasila svoje postojeće Twitter i Instagram profile, tačnije obrisala je sve dosadašnje postove u želji da novo poglavlje brenda isprate i profili na društvenim mrežama.   

Ovaj potez je bio krajnje očekivan nakon vesti da je brend raskinuo ugovor sa Alizom Licht (aka DKNY PR GIRL) koja je upravo profile pomenute kuće učinila ekstremno popularnim briljirajući na društvenim mrežama.

Nakon brisanja, @DKNY je samo postovao ogromnu crno-belu fotografiju koja najavljuje nov početak uz propratni tekst "Work in progress. 9.16.15."

Iako Licht nije odmah komentarisala ovu odluku DKNY, nije uopšte teško da pogodimo zašto je tim odlučio da promeni i način na koji funkcionišu njihovi profili na popularnim društvenim mrežama. Još u aprilu, Maxwell Osbourne i Dao Yi Chow, dizajneri iza brenda Public School su postavljeni za kreativne direktore brenda, a 16. septembar je datum kada ćemo u Njujorku videti prvu kolekciju ovog dua za DKNY. 

Naravno, ne treba zaboraviti ni činjenicu da je Donna Karan napustila brend pre mesec dana.

Kako prenosi Fashionista, Aliza će se od sada posvetiti promociji nedavno objavljene knjige  'Leave Your Mark.', prve knjige koju potpisuje upravo famozna PR devojka.

"Od kada je objavljena moja prva knjiga "Leave ur mark", imala sam prilike da proputujem ceo svet i upoznam se sa ljudima sa društvenih mreža koji su me ohrabrili da uplovim u nove social media avanture. U sledećih nekoliko meseci baviću se manjim projektima unutar DKNY brenda ne bi li tranzicija bila uspešna. Bilo je ovo fantastičnih 17 godina koliko sam u Donni. To iskustvo je neprocenjivo i mogu samo da se zahvalim kompaniji na poverenju i na podršci koju su mi dali."   

Novo poglavlje započinje i Oscar de la Renta koji je nedavno takođe raskinuo ugovor sa @OscarPRGirl — aka Erika Bearman. Pitamo se da li je era PR Girl cura finito?