Dok se veliki broj brendova okreće svedenijim i suptilnijim kampanjama, neki poput Calvina Kleina i Toma Forda nastavljaju u svom "kontroverzom" ali prepoznatljivom stilu koji za glavni cilj ima da provocira i šokira ( ali stvarno, zar danas bilo šta može da vas iznenadi ili šokira?) poigravajući se temom seksa.

Zato je možda pretenciozno da bilo šta nazivamo najprovokativnijim ili najerotičnijim jer na skali od 1 do 10, kod Forda i Kleina uvek je 10! Elem, u najnovijoj Calvin Klein kampanji koja je prilično zavodljiva, sugestivna je današnja kultura kratkih avantura, deljenja partnera i flerta preko sms poruka. 

Mračnu, seksi kampanju je fotografisao Mario Sorrenti. U skoro svakom kadru u fokusu su mladi muškarci i žene, uslikani u provokativnim pozama seksa. Njihova konverzacija je skoro pa nema ili svedena na erotične, sugestivne sms poruke koje su poziv na seks. Uostalom, sama kampanja ima na kraju tekst kojim je otkriveno da je kompletna priča inspirisana istinitim događajima i ljudima.

"Možda vam se čini da je sve preterano ali mi smo samo oslikali današnje seks šeme - kako se parovi sastaju, kako se zabavljaju, kao i slobodu koju imaju zahvaljujući digitalnom svetu," izjavila je Melisa Goldie ispred brenda za WWD.

Nedavna studija koja je urađena u Americi je potvrdila kako je neobavezan seks sve popularniji u Sjedinjenim Američkim Državama. Fraze poput "prijatelji bez beneficija" i "treća osoba u vezi" deo su i ove kampanje.

A sad dosta priče, vreme je da pogledate kampanju koja je potresla modni svet >>>