Prošlo je šest meseci od kako je Alessandro Michele unapređen sa pozicije glavnog dizajnera za aksesoare u kreativnog direktora italijanskog brenda Guccija.

U to vreme ta vest je bila jedna od najiščekivanijih jer je sve zanimalo ko će naslediti čuvenu Fridu Giannini koja je oblikovala nepunih 13 godina estetiku brenda. U međuvremenu Alessandro je debitovao na Fashion Weeku kolekcijom za jesen koja je naišla na pozitivne reakcije. 

Michele je tada impresionirao kritiku svojom vizijom sedamdesetih koja je rezultirala ležernom kolekcijom u kojoj su dominirale raskošne haljine i kaputi cvetnog desena, kao i zagasita, zemljana paleta. Upravo za tu kolekciju sada je snimljena kampanja koju vam ovde ekskluzivno donosimo.

"Želeo sam da moja kreativna vizija se pretoči u efektnu kampanju. Zato sam odlučio da kompletnu priču preselim na ulice, među masu, kao i kada smo predstavili Cruise kolekciju skoro u Njujorku. Čvrsto verujem u taj fluid koji struji ulicama i ne vidim nijednu razliku između modne piste i ulica. Moda, pogotovo ona ready-to-wear je nešto realistično, nešto opipljivo, kreirano za svaki dan, i za svakog ko želi sebe da predstavi na ovaj ili onaj način."  

Cvetne torbe, boho haljine sa faltama, plisirane suknje, kožne mokasine sa krznom, kostimi u cvetnom printu obojili su ovu kampanju koju je fotografisao Glen Luchford, dok smo u ulogama manekena videli Tessu Charlotte, Tobiasa Lundha, Liju Pavlovu i Svena de Vriesa.