Saveti jedne od top blogerki: Danielle Bernstein otkriva kako da zaradite na Instagramu

foto: We wore what (Instagram)

11. 06. 2015.

Danielle Bernstein sa bloga We Wore What ima ideju koja bi mogla da vam pomogne...

Danielle Bernstein (22) devojka koja stoji iza ultrapopularnog bloga We Wore What spada u cure kojima zarada sa Instagrama itekako polazi za rukom. Pa, kako joj to uspeva? 

"Vrlo je bitno da se povežete sa pravim ljudima, odnosno pravim kompanijama, modnim brendovima, akcijama. I to nema nikakve veze sa dopadljivošću. I Instagram može kao i blog da bude vaša poslovna zona. Na vama je s kim i kakav dogovor ćete da napravite. Ja biram koga ću da promovišem, ali ne zatvaram vrata i pred predlozima koji mi na prvi pogled ne bi pali na pamet!"

Bernstein koja ima milion pratilaca na Instagramu (@weworewhat) je takođe izjavila da je ta brojka pratilaca itekako bitna, jer je ona samo sa tom magičnom brojkom zaradila određenu svotu novca, s obzirom da je njen outit oblikovan od nekoliko brendova videlo više od milion ljudi! 

Već sada kada postuje neku fotku na Instagramu koja je sponzorisana od određenog brenda, kompanije Danielle zaradi između 5 i 15 hiljada američkih dolara, zavisno od brenda, dogovora, načina promovisanja.

"Sve je relativno i ja sam otvorena za svaki vid saradnje. Uostalom, ja sam Jevrejka (smeh)." 

Tako je nedavno prilikom sklapanja dogovora sa brendom Milly trebala da promoviše torbu koja joj se nije svidela. Umesto da raskine ugovor, Danielle je zatražila tu istu samo u drugoj boji. 

Bernstein ugovore ipak ne sklapa sama već putem agencije Next Model koja često umesto nje, ali u njeno ime traga za angažmanima koji bi popularnoj blogerki koristili na duže staze. Takođe, imajte na umu da Danielle ne promoviše samo modne brendove već i hotele, kozmetičke gigante.

Po nekoj statistici, veliki broj najjačih brendova je potrošio i preko milijardu dolara sponzorišući Instagram postove. Prednjače modni brendovi koji dosta ulažu u društvene mreže i koriste Instagram kao jedan od glavnih izvora marketinga.

Sam osnivač Instagrama Kevin Systrom svestan da najveći broj postova na njegovoj mreži postuju upravo blogeri, urednici, novinari, dizajneri, stilisti je nedavno boravio u Parizu prilikom Paris Fashion Week-a gde je upoznao Karla Lagefelda, Nicholasa Ghesquierea u želji da upozna više svet koji dominira na Instagramu.  

A photo posted by by Danielle (@weworewhat) on Jun 7, 2015 at 9:30am PDT


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin