Do sada smo već viđali da dizajneri poziraju u kampanjama sopstvenog brenda. I to kao glavna lica. Tom Ford je često praktikovao da bude lice svojih naočara, kao i u drugim kampanjama za killer aksesoare s njegovim potpisom.

Marc Jacobs, Karl, Diane Von Furstenberg, Jason Wu, Angela Missoni... čak i legendarni Yves Saint Laurent je pozirao obnažen u kampanji za prvi muški parfem kuće, Por Homme, 1971. godine.

Međutim, retko smo imali prilike da vidimo kako neki dizajner pozira ili je glavno lice u kampanji konkurentskog brenda. Da osmisli neku kolekciju, da. Ali da promoviše brend, to svakako ne!

Zato je ova saradnja između Givenchyja i Donatelle Versace skoro pa istorijski momenat za modni svet!

Naime, na svom zvaničnom Instagram profilu, Riccardo Tisci, kreativni direktor brenda je otkrio da će upravo la mamma, Donatella Versace pozirati u jesenjoj kampanji koja će nositi naziv "Givenchy Family". Ako je suditi prema hashtagovima, kampanju je već uslikao duo Mert & Marcus dok se za stajling pobrinula još jedna ikona stila, madam Carine Roitfeld koju očekujemo takođe da vidimo u ovoj kampanji koju s nestrpljenjem iščekujemo!   

Kad malo bolje razmislimo, jedini slična saradnja se desila pre 7 godina kada je Victoria Beckham bila zvezda prolećne Marc Jacobs kampanje, ali s obzirom da se to desilo nekoliko meseci pre njenog upuštanja u dizajnerske vode, ova saradnja se u neku ruku i ne računa kao dizajner / dizajner.

Najnovija saradnja je takođe potvrdila činjenicu da je Tisci pored Wanga i Karla, dizajner koji najviše pomera granice u snimanju kampanja. Pamtimo kampanju u kojoj je zvezda bila transseksualna manekenka Lea T., zatim kampanju u kojoj je pozirao albino model Stephen Thompson.

Zato jedva čekamo da vidimo šta nam je još spremio u jesenjoj kampanji.