Ako je verovati ugledom magazinu WWD koji ima veze u samom vrhu modnog sveta, druga linija slavnog dizajnera Marc by Marc Jacobs je na putu ka zatvaranju. Naime, ukoliko se ova glasina ispostavi kao tačna, komadi iz druge linije bi nastavili da izlaze kao deo originalnog Marc Jacobs pret-a-porter brenda.

(Sado-mazo kolekcija Marca Jacobsa inspirisana filmom 50 shades of grey)

Do ove odluke je nadovno došlo usled analize novih tendencija, kompletnog tržišta i potrebe za nešto nižim cenama za određene artikle. Mlađa i pristupačnija linija osnovana je 2001. godine, da bi se u poslednjih nekoliko godina razvijala pod palicom dveju kreativnih direktorki, Katie Hillier i Luelle Bartley.

(#castmemarc: Marc Jacobs predstavio svoju najnoviju kampanju)

Ako u obzir uzmemo podatak da su sve kolekcije rezultat rada ovih dveju talentovanih dizajnerki naišle na odlične kritike, najava zatvaranja linije je sasvim nelogičan potez. Do konačne potvrde ostaje nam da nagađamo šta je krenulo krivo i postoji li šansa da su ovo samo glasine.

(Kendall Jenner i najbolja modeling "banda" zvezde Marc Jacobs kampanje)