Nema mnogo toga što Karl nije uspeo da uradi u modi tokom osam decenija svog boravka na ovoj planeti – naočare, visoka moda, boce za Diet Coke, da izdvojimo samo nekoliko nasumičnih poslova, ali odeća za decu je put kojim još nije zakoračio.

Ali, nikada nije kasno, zar ne?

U svojoj 81. godini, Lagerfeld je potpisao globalni ugovor za svoju debitantsku liniju dečije odeće, koja će biti prezentovana 2016. godine, prenosi WWD.

Kreativni direktor kuća Chanel i Fendi, lansiraće dve kolekcije godišnje, koje obuhvataju odeću za novorođenčad, pa sve do krpica za 16-ogodišnjake, i to pod etiketom Karl Lagerfeld, koja ima svoje samostalne radnje u Londonu, Parizu, Šangaju, Kopenhagenu, Sankt Peterburgu i Berlinu.

Ovaj brend pozicioniran je negde na kraju piramide luksuznog tržišta, što znači da jedna torba sa ovim potpisom košta oko 200 funti, dok prepoznatljive rukavice bez prstiju mogu da se pazare za 80 funti.

Iako do sada nije radio na celoj kolekciji da decu, Lagerfeld ima iskustva sa dečijom odećom, koju je pravio za svog kuma Hudsona Kroeniga (koji se inače redovno pojavljuje na Chanel Haute Couture pisti), kao i za malu North West – koju je fotografisao u custom Chanel kardiganu, kada je imala samo 13 meseci.