Mesečeve senke, ružičasta jutra, melanholične uspomene na jučerašnji dan... Ove slike oblikovale su prolećnu kampanju španskog brenda Hoss Intropia u kojoj je glavna zvezda, naša, ali i svetska IT cura, Ana Kraš.   

Ana koja je jedna od najzanimljvijih mladih dama koje su se pojavile u poslednjih deset godina, savršen je izbor mladalačkog brenda čiji modeli su ženstveni ali s nekom upečatljivom nostalgičnom, blur aurom koja pristaje slobodnom, kreativnom duhu Krašove koja se proslavila neobičnim dekorativnim lampama.

Prolećna kampanja za koju je snimljen i video prikazuje 5 različitih epizoda od kojih se svaka vezuje za jedan od 5 dominatnih atmosfera kolekcije: od senzualnih krpica koje nosimo obasjane mesećevom svetlošću preko crno-belim art kombinacija koje nosimo danju, do pink candy krpica koje su savršene za ružičasta jutra. 

Dizajnerka enterijera, slikarka, fotografkinja i ilustratorka Ana odlično se snašla u ulozi muze brenda. Harizmatična i nekako nestvarna Kraš (1984) rođena je Beograđanka. U rodnom gradu je studirala slikarstvo na Likovnoj akademiji, da bi se još pre nekoliko godina preselila u Njujork u kom živi sa mužem, muzičarem Devendrom Benhartom.  

"Životna filozofija ljupke Ane predstavlja i našu filozofiju. Dovoljno je da pogledate estetiku njenih lampi i ostalih radova pa da shvatite kako je Ana idealna Hoss Instropia žena. Ona je prirodna, elegantna i neverovatno mila," stoji u saopštenju brenda.

Kompletan katalog je delo još jedne naše dame, prijateljice Krašove, Katarine Šoškić, dizajnerke enterijera i blogerke koja je Anu za potrebe kampanje fotografisala u egzotičnom Marakašu, čije su prirodne lepote još više naglasile Aninu harizmatičnost i šarm.