Najnoviji parfem iz radionice Ninne Ricci L’Extase koji će se u prodaju pojaviti početkom marta, već sada "miriše" na erotiku. Dok je prvi miris kuće L’Air du Temps bio osmišljen s namerom da donese svežinu i ženstvenost posle Drugog svetskog rata, najnoviji je napravljen u želji da oslobodi ženske erotske fantazije. U skladu s namerom, parfem je nazvan L’Extase. 

"Želja nam je bila da osmislimo parfem koji će biti oda ženstvenosti pa smo inspiraciju tražili u poeziji i erotici same Nine Ricci," izjavio je Jose Manuel Albesa, glavni predstavnik za medije brenda koji je otkrio da je francuska lepotica i filmska zvezda, Laetitia Casta izabrana za glavno lice kampanje.

"Ideja je od starta bila da parfem promoviše neka senzualna Francuskinja koja u našoj zemlji ima status beauty i filmske ikone. Leatitia nam je prva pala na pamet."

Kampanju koju je snimio naš fotograf Dušan Reljin prati i video u kom Casta ulazi u lift u kome je već misteriozni muškarac. Njihova tela su izrazito blizu jedno drugom, seksualna tenzija je očigledna. Scenu prekida set fotografija koji se menjaju velikom brzinom aludirajući nam šta se desilo sa parom iz lifta... da bismo na kraju ostali u nedoumici, šta je san, a šta realnost.  

Za sada je izašao samo intro najave kompletnog video spota koji će premijerno biti prikazan sredinom februara. 

Ovaj parfem inače predstavlja novi, treći „stub“ ove kuće što se tiče parfema, dok prav dva stuba predstavljaju mirisne linije L’Air du Temps i Nina. Cvetnu, mošusnu i orijentalnu kompoziciju kreirao je slavni parfimer Francis Kurkdjian. Kompozicija je načinjena od dve vrste akorda; prvi se sastoji od belih latica cveća, ruže i ružičastog bibera, dok je drugi senzualniji i topliji zahvaljujući sijamskom benzoinu, kedru iz Virdžinije, mošusu i amberu.

Dizajn bočice imitira „minaudière“ torbicu iz arhiva kuće Nina Ricci zagasite boje mesa sa crnom satenskom vrpcom oko vrata. Kutija je ukrašena bojama zagasito roze, crne i zlatne.