Jedan od najpoznatijih klišea glasi da – svaka devojčica sanja o tome da otvori Tiffany plavu kutijicu i u njoj ugleda savršeni dijamant, u momentu kada savršeni muškarac izgovara to dugo očekivano pitanje. Ali šta je sa dečacima čija fantazija manje više prati ovaj isti scenario?

Po prvi put u svojoj 178 godina dugoj istoriji, čuveni brend luksuznog nakita Tiffany & Co. uključio je istopolni par u svoju kampanju za vereničko prstenje. Zanimljivi detalj: u pitanju nisu modeli (mada definitivno tako izgledaju), već stvaran, doduše neimenovan, par iz Njujorka.

„Danas, put do braka više nije linearan, prava ljubav se više ne dešava samo jednom, a ona dolazi u najrazličitijim formama“, rekla je Linda Buckley iz Tiffany & Co. „Verenički prsten je prva rečenica u priči koju će par napisati zajedno, dok stvaraju život koji je duboko intiman i izuzetan, a to je poruka koju smo želeli da pošaljemo ovom kampanjom.“

Ostatak kampanje pod nazivom Will You? krase klasični portreti parova, a  iza svih fotografija stoji Peter Lindbergh.