Nakon što je u prethodnoj proslavila 125 godina od osnivanja, francuska modna kuća Lanvin je odlučila da u novu godinu uđe sa kampanjom koja će biti svojevrstan omaž logo dizajnu koji predstavlja siluetu majke i ćerke.
Za potrebe zabavne i zanimljive kampanje, brend je angažovao veterane u modelingu, Violettu Sanchez, Pat Cleveland i Kirsten Owen i njihove ćerke, Luz Godin, Annu Cleveland i Billie Rose Owen.
"Sviđa mi se ideja kampanje koja ne predstavlja samo fotografije, već i priču. I svaki put kada snimamo neki porodični portret, imam osećaj da smo mi uljezi, a oni domaćini," izjavio je kreativni direktor Lanvina, Alber Elbaz.
Muški deo kampanje je takođe zanimljiv i slavi odnos blizanaca i prijatelja. Kompletnu kampanju je fotografisao Tim Walker, dok je Jacob K bio zadužen za stajling.
KOJI SU NAJBOLJI PROIZVODI SA HIJALURONOM, RETINOLOM, VITAMINOM C? Milica Bukumirović donosi vodič za svaki tip kože
DA LI STE ZNALI DA JE ZAŠTITA KOŽE OD SUNCA VAŽNA I TOKOM PROLEĆA? Specijalista dermatovenerologije otkriva sve o tome
5 CHANEL PARFEMA KOJE SVAKA ŽENA TREBA DA POSEDUJE U ŽIVOTU: Ovi mirisi su zasluženo vanvremenski klasici
7 DANA JELOVNIKA MOĆNE DIJETE 1200 KALORIJA: Izgubite kilograme uz raznovrstan meni koji preporučuju i nutricionisti
5 RAZLOGA DA SE ODVAŽIŠ DA POSTANEŠ PREDUZETNICA: Ovo je znak koji si čekala!