Ako ste makar iz daleka zainteresovani za modu i svet savremenih aksesoara, onda ne moramo posebno da vam objašnjavamo činjenicu da su torbe i rančevi sa potpisom brenda Mansur Gavriel, najprodavaniji na svetu. A ako ste baš ovih dana nameravali da častite sebe jednim komadom, sve su šanse da ćete se dobro namučiti pre nego što uspete da ugrabite svoj. I načekati.

Članak objavljen na portalu Business of Fashion potvrđuje da su u pitanju prvi postrecesijski IT aksesoari koji su bukvalno osvojili svet. Putem svih prodajnih kanala, koji uključuju  Net-a-Porter, Barneys New York, Bergdorf Goodman, Colette, i Opening Ceremony, prodaja iznosi 100 odsto. To u prevodu znači da svaki, ali bukvalno svaki komad biva prodat, čim stigne u radnju – i to vrlo brzo.

E sad, iako je sjajno biti toliko popularan, za fanove je prilično frustrirajuća činjenica da je vrlo teško doći do ovih torbi, jer je brend ne može dovoljno da ih proizvede. Ali ko-osnivači kompanije Rachel Mansur i Floriana Gavriel, razumeju ovu situaciju, pa je jedna od njihovih novogodišnjih odluka glasila ovako:

„Kako nastavljamo da rastemo, dodavaćemo novu infrastrukturu, a trudićemo se da pravimo i sistematične i fer liste čekanja“, rekla je Mansur.

Jedino pitanje sada glasi: kako doći do liste čekanja za listu čekanja?

Najslađa kampanja sezone: Mansur Gavriel predstavio svoju najnoviju kampanju