Za razliku od svojih kolega koji svakom novom kampanjom pokušavaju da provociraju i izazovu kontroverze i lančani talas diskusija na netu, Jason Wu ostaje veran tradicionalnoj prezentaciji najnovije kolekcije. To se pogotovo odnosi na period od prolećne kampanje za 2013. kada je Wu započeo sada već popularnu seriju kampanji s nazivom Supermodel Supper Club, u kojoj smo do sada videli Christy Turlington Burns i Stephanie Seymour).

U najnovijoj, uloga muze slavnog kreatora je poverena Karlie Kloss koju je fotografisao duo Inez i Vinoodh u jednom od legendarnih njujorških restoran Grand Central Oyster Bar, čiji enterijer je savršeno upotpunio Wuove modele.  

Da pažljivo bira lokacije na kojima će slikati svoje kampanje, Wu je još dokazao prošle godine kada je Adriana Lima zavodljivo pozirala stojeći na stolu luksuznog Foud Seasons hotela u izazovnoj, zelenoj haljini.  

O odluci da u najnovijoj kampanji uloga zvezde pripadne Klossovoj, Wu je za style.com izjavio kako je to zapravo bio predlog Inez van Lamsweerde nakon što je fotografkinja videla kako je Karlie moćno dominirala na prolećnoj reviji, stilizovana u crnu tunika-haljinu.

"Karlie je moja dugogodišnja prijateljica, a i prolećna kolekcija je kreirana u želji da predstavi sva lica američke lepote, a ko je bolji model da tako nešto prezentuje od ljupke, senzualne i seksi Karlie? Niko."

Najnovije fotografije iz kampanje prikazuju jak kontrast između ultraluksuznih odevnih komada, dramatičnog enterijera i servirane hrane, s fokusom na detalje i minimalnim osvetljenjem.