Britanski brend Mulberry je predstavio svoju božićnu kampanju u vidu kratkog filma koja se zove #WinChristmas i koja se bitno razlikuje od dosadašnjih kampanja brenda.

Kompletno rešenje i koncept, osmislila je jenda od najpopularnijih marketinških agencija na svetu, Adam & Eve /DDB, a u videu koji traje 90 sekundi u fokusu je porodica koja se okupila na božićno jutro kada se tradicionalno dele pokloni.

U centru pažnje je devojka koja redom dobija svoj portret, malog psa, jednoroga, darove koje je teško nadmašiti, ali i bakin poklon u vidu klasične Mulberry Bayswater torbe. Naravno, u pitanju je prva stvar koja uspeva da oduševi unuku i na pada u stanje opšteg delirijuma!  

"Pronaći savršen i pravi poklon za dragu osobu je uvek mukotrpan i iscrpljujuć zadatak. Želeli smo da pokažemo da nikad ne možete da pogrešite sa Mulberry nekim komadom. Nikad."