Lansiranje najnovije božićne YSL kampanje u kojoj je glavna zvezda Cara Delevingne (22), još jednom nam je potvrdilo činjenicu da je britanska manekenka bez ikakve sumnje IT model današnjice, odnosno najzaposlenija manekenka!

Burberry, Tom Ford, Topshop, Mulberry, Chanel… sve pomenute prestižne modne kuće izabrale su upravo Caru za glavnu zvezdu svojih jesenjih kampanja, dokazavši nam da su najluksuzniji brendovi današnjice prosto opsednuti devojkom, kojoj su ovi angažmani doneli u džep više od million dolara!

U čemu je moć Care Delevingne? Šta to izdvaja nju od drugih?

Britanka koja je u protekloj godini zaradila više od 2.4 miliona funti, odnosno 6.500 funti po danu već odavno spada u najzaposlenije manekenke današnjice.

“U današnjem svetu, poznati su hodajuća reklama, oni prodaju robu, to je van svake diskusije. Ljudi se kada kupuju poistovećuju sa omiljenom zvezdom, koja promoviše određeni artikl i posedovanjem tog istog proizvoda imaju privid da su kupili i lifestyle te osobe, kao da su umanjili razliku između sebe i svog idola”, izjavio je Rakesh Aggarwal, osnivač online beauty sajta Escentual.com.

Rakesh je takođe napomenuo da je Cara toliko zanimljiva različitim brendovima, jer je na početku karijere okarakterisana kao nova Kate Moss, kao univerzalna lepotica...

“Ljudi širom sveta prate šta ona radi, i to ne samo u domenu kampanja, već i u privatnom životu. Gde je bila, s kim je bila, s kim se družila, gluparila, šta je obukla.  Takođe, Cara savršeno balansira između high couture i high street mode. Ona je lice Chanela, ali i Topshopa. Ona sa stavom nosi Forda, ali je jednako stajliš i moderna u Mulberryju.“

Ono što ipak najviše Caru čini najboljom za ovaj posao je njen karakter i njena prirodna harizma kao i pristupačnost.

“Ona je energična, zanimljiva, zabavna. Tip osobe koja je najveselija i najomiljenija u društvu.“

Naravno, ne treba zaboraviti ni masivnu Carinu popularnost na društvenim mrežama koje se sve više koriste u marketinške svrhe. Cara ima 1.94 miliona pratilaca na Twitteru i preko 8 miliona na Instagramu, što je čini jednom od najpopularnijih modela na društvenim mrežama.  

Da li je stvarno potrebno još nešto da spomenemo?