Kako da ga ne volite?

Pa ovaj čovek je ušao u osmu deceniju, a ima daleko više energije i projekata nego većina njegovih, daleko mlađih kolega i saradnika.

On je dugogodišnji vizionar Chanela, osoba koja po specijalnom pozivu kreira limitirane torbe za LV, kao i Barbiku koja je inspirisanja njegovim likom. Kolekcionar, dizajner limitirane kolekcije krpica za mačke, fotograf većine svojih i Chanel kampanja, ali i čarobnjak koji pretvara piste u Supermarket i pariske bulevare.

A od ovog septembra i vlasnik lista The Karl Daily koje je predstavio na tek završenom Paris Fashion Weeku.  

Naime, jedan od njapoznatijih dizajnera današnjice, kontroverzni Karl koji će vam uvek reći šta iskreno misli o bilo čemu, odlučio je da se malo poigra s uređenjem lista u kojem će se naći vesti vezane za njegov rad, ali i svet njegove divne, voljene mačke Choupette.  

Zahvaljujući upravo Karlu imali smo prilike da zavirimo u ovaj list u kojem smo pronašli i zanimljiv satirični strip Le Petite Chou Chou, kao i rubriku “Behind the Seams” koja donosi pregled eponomne karijere ovog 81-godišnjeg dizajnera.

The Karl Daily će se prodavati u samo sedam evropskih gradova u kojima Karl ima svoje butike, kao i u Kini koja se pokazala jednim od najboljih tržišta za sve “made by Karl Lagerfeld”.