Jedna od najpopularnijih glumica devedesetih (čije nam glumačke bravure nedostaju) koju smo zavoleli u filmovima Mermaids (1990), The Age of Innocence (1993) i Girl, Interrupted (1999), glavna je zvezda najnovije kampanje brenda Rag & Bone.

Za razliku od njene poslednje glumačke episode (Black Swan) u kojoj je glumili mračnu, histeričnu, “izgubljenu” balerinu, u modnoj kampanji nam je ponudila svoje najslađe lice zbog kog su je početkom 90-ih mediji prozvali novom “Audrey Hepburn”.

Serija crno-belih fotografija podsetila nas je na najbolja izdanja glumice koja izgleda mladoliko i šarmantno kao da ima 25 a ne 43! Posebno su nam se dopale fotografije nalik polaroid slikama na kojima je Winona pravila luckaste face, imitirajući upravo Audrey i njenu ulogu u filmu Funny Face.

U kampanji pored Winone, glavna muška uloga je pripala glumcu Michaelu Pittu. Iako ni na jednoj fotografiji, Winona i Pitt nisu uslikani zajedno, brend nije mogao bolji tandem da izabere za svoju smooth kampanju koju je fotografisao Glen Luchford na njujorškom Coney Island-u .

„I Winona i Pitt predstavaljaju svojevrsne buntovnike koji prkose društvenim normama i trendovima, i koji imaju svoje JA. Winona je prava ikona koja ima neverovatnu karijeru i taj kul vajb koji leži našoj odeći ,“ izjavio je Marcus Wainwright ispred brenda Rag & Bone.