Anna Sui

Foto: Imaxtree

Njen luksuzni brend ne poznaje ni vremenske ni prostorne granice – prodaje se u Evropi, Aziji, Severnoj i Južnoj Americi i Bliskom istoku, a kolekcije su inspirisane istorijskim i kulturnim nasleđem.

Završivši studije mode na Parsonsu, Anna je radila za nekoliko kompanija koje se bavile proizvodnjom sportske opreme za mlade. Istovremeno je počela da kreira i modele u kućnoj radinosti i uz ohrabrenje svojih prijateljica Naomi Campbell i Linde Evangeliste lansirala je prvu kolekciju 1991. godine.

Iste godine Anna je u Sohou otvorila i prvu prodavnicu – zidovi boje lavande, crveni podovi, antikni crni nameštaj postali su “šablon” kako treba dizajnirati Anna Sui prodavnice širom sveta. Upravo one,  kako se navodi na vebsajtu Anne Sui, “naglašavaju važnost kulture u svetu mode koji se neprekidno menja”. Kritičari je poštuju kao kreatora koji se “nikad nikome ne ulizuje”, a magazin Time izabrao ju je za jednu od najvećih pet modnih ikona u poslednjoj deceniji dvadesetog veka.

“Ja sam vrlo realistična kreatorka”, tvrdi Anna. “Razumem razliku između modne revije i konkretnog proizvoda za kupca. Zato se ispod luckastog stylinga za pistu uvek nađe neka prelepa haljina ili sjajna košulja”. 

Sui je 2009. godine osvojila nagradu za životno delo Geoffrey Beene koju dodeljuje Američki savet za modni dizajn. Time se, na listi izuzetnih osoba, pridružila imenima kao što su Yves St Laurent, Giorgio Armani i Ralph Lauren. 

“Jedna mušterija mi je ispričala kako već deset godina ima jednu moju haljinu i svaki put kad je obuče, suprug joj kaže kako je prelepa. To je za mene jedan od najvećih komplimenata koje sam ikad dobila“, kaže Anna.

 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...