Versace je zaštitni znak specifičnog modnog stila začetog još 1978. godine kad je Gianni Versace otvorio svoj prvi butik u čuvenoj milanskoj ulici Via della Spiga. Da biste opisali taj stil, kažu, treba da pogledate u Giorgia Armanija, jer Versace nudi sve ono što Armani neće – jarke boje, upadljive materijale i napadne krojeve.

Gianni je naučio sve o proizvodnji odeće još u majčinoj krojačkoj radionici u Reggio Calabria gde je rođen 1946. godine. Godine 1972. godine je kolekciju za Fiori Fiorentini, a zatim i za etikete De Parisi, Callaghan i Complice. Od samog početka se u njegovoj modi reflektuje tipična italijanska grandezza koja se usuđuje da preispituje sve uobičajene predstave o dobrom ukusu.

Nakon Giannijeve tragične smrti 1997. godine, njegova sestra i muza Donatella preuzima mesto šefa kreatorskog tima, a brat Santo postaje generalni direktor holdinga Versace. 

Inspiracija za čuveni parfem “Blonde” kao i za mnoge druge bratovljeve kreacije, ova modna ikona preživljava sva iskušenja i bori se sa sopstvenim adikcijama, a istovremeno uspeva i da nadgleda proizvodnju desetine kolekcija svake godine. Kolekcija Versus koju joj je Gianni lično predao pokojni brat uspešna je već više od deset godina i zvezde je lojalno promovišu po crvenim tepisima širom sveta – od Elizabeth Hurley do Jennifer Lopez. Znalci se slažu da je upravo Donatella bila ta koja je izmislila ulogu celebrity ličnosti u modnom marketingu.

Logo Versace danas pretvara u kultne proizvode odeću, aksesoar, pokućstvo pa čak i hotele – jednom rečju, Versace je brend životnog stila. Njegova budućnost verovatno leži u umešnosti dve mlade devojke – Santove kći Francesce koja je studirala modu na Central St. Martinu i Donatelline kći Allegre, koja je glavna naslednica i kojoj pripada polovina Versaceovog carstva.