Jean-Paul Gaultier

“Brak iz snova”, tako je Gaultier nazvao investiciju od petnaest miliona dolara koje je Hermes bio spreman da uloži u biznis francuskog modnog viteza. Nije ni čudo što Gaultier sve svoje kolekcije potpisuje smehom.

Kolekcija u dezenu kamuflažnog platna, sarong za Davida Beckhama, korseti za muškarce… šta sve neće pasti na pamet Jean-Paul Gaultieru? On ujedinjuje najlucidniji humor s tehnički briljantnim kreacijama, tako da čitav svet veruje da je upravo Gaultier taj koji im se najslađe smeje.

Počeo je karijeru sedamdesetih godina prošlog veka kao kreator pomoćnik u kući Pierre Cardin pre nego što je ustanovio svoju etiketu 1976. godine.

Njegovu karijeru su obeležili, između ostalog, Madonna i onaj konusni brushalter i kostimi za filmove “Kuvar, lopov, njegova žena i njen ljubavnik”, “Kika” i “Peti element”. Gaultier potpisuje i liniju izuzetno uspešnih parfema koje proizvodi specijalna fabrika slavne kozmetičke kuće Shiseido. Gaultierov parfem Le Mâle drži prvu poziciju po prihodima od prodaje u Evropskoj uniji.

Godine 1999.  Hermes je odlučio da uloži 15 miliona dolara u Gaultierov posao, što je on nazvao “brakom iz snova”. Četiri godine kasnije preuzeo je poziciju kreativnog direktora u ovoj kompaniji, donevši najklasičnijem brendu svih vremena duh humora i fantazije.

Francuska je nagradila Gaultiera jednim od najviših priznanja -  titulom viteza.

 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin