Njih dvoje su se upoznali preko zajedničkih prijatelja i shvatili da imaju šta da ponude jedno drugom.

"Mojoj kući je bilo potrebna linija elegantnih cipela za veče, pa sam pomislio da bi saradnja sa Mawi brendom bila idealna za to", objasnio je Kibardin kako je došlo do saradnje.

Kolekcija je istovremeno i elegantna i šik, a uklapa se i sa edge stilom. Pri dizajnu glavni izazov je bio strah od kiča, priznali su autori. 

„Koristili smo dosta kristala, a sa njim je veoma nezgodno. Ili je kič ili izgleda glamurozno", rekao je Max.

U ovoj kolekciji možete očekivati jarke boje, animal printove, lake teksture poput svile i nezaobilazne dragulje. Kreativni direktor Bruno Maglija primetio je da je Mawi nakit uneo živost u kolekciju.

"Iako mi nismo brend koji mnogo koristi drago kamenje, svidelo nam se kako je Mawi to napravila. Takođe to se uklapa u filozofiju našeg brenda, jer mi volimo da vidimo kako ga interpretiraju i drugi kreativni ljudi", rekoa je Kibardin i dodao: „Mawi daje modernost retro stilu. “

Komadi iz kolekcije moći će da se poruče od maja ili juna na web sajtu shop.brunomagli.com.

Max Kibardin, kreativni direktor Bruno Maglija i Mawi Keiv dizajnerka kuće Mawi zajedno su napravili kolekciju torbi, minđuša, ogrlica, narukvica i obuće, sa dragim kamenjem.