Ako ste poslednjih par nedelja skrolovali newsfeedom Instagrama morali ste da primetite jedan detalj koji se pojavio u outfitima brojnih trendseterki. Radi se o nostalgičnoj predimenzioniranoj kragni, koja nas je instant podsetila na outfite u kakve su nas mame oblačile dok smo bili deca.

Bilo u špic ili zaobljene, u Petar Pan stilu, jednobojne ili izvezene, ove nas kragne vraćaju u neka nevinija, bezbrižnija vremena. Možda je upravo ta asocijacija na bezbrižne dane detinjstva razlog zbog koga su sve fashion cure prigrlile ovaj trend.

U ova nesigurno doba, prepuno loših vesti i strahova, obući komad koji nas podseća na srećne dane, odevni je pandan onoj utešnoj porciji sladoleda ili parčetu omiljenog kolača koji sa slašću smažemo kada nam je neophodna uteha.

Slična nostalgična estetika poslužila je kao inspiracija dizajnerima koji su u svojim kolekcijama za aktuelnu sezonu predstavili košulje, džempere i haljine sa ovim retro detaljem- Miu Miu i Ganni izdvajaju se kao brendovi koji su popularizovali ovaj trend, a primetili smo ga i kod američkog  Coacha, mladog hot brenda A.W.A.K.E Mode, kao i naravno kod high street favorita poput Zare i Asosa.

A kako ga nose trendseterke? Čini se da su se i ovde izdvojila dva tabora - najčešće se radi o komadima Gannija ili pak onih brenda Miu Miu. #Ganni Girls koje obožavaju ovaj detalj uključuju naravno poznatu Skandi influenserku Pernille Teisbaek , englesku TV voditeljku Lauru Jackson, kao i trendseterku Gannu Bogdan. U timu Miu Miu su Emili Sindlev, Alexa Chung te Molly Blutstein s bloga Accidental Influncer.

Bilo da ste se priključili fanovima ova dva popularna brenda ili odabrali model iz high street ponude, čini se da ćemo ove sezone poprilično nositi ovaj šarmantan modni detalj!

Izvor: elle.hr