Dobar aksesoar u vidu nakita ili kaiša, cipela, kape, može u jednom potezu da nadogradi stajling i smesta ga podigne na viši nivo.

Za takav aksesoar važno je naravno da poseduje jedan upečatljiv detalj.

Iako smo ovu vrstu aksesoara već imali prilike da vidimo u verziju modne kuće Gucci, te se više od decenije činilo da će kaiš sa inicijalima ovog brenda postati i ostati bezvremenski klasik bez premca, čini se da je Valentino ove sezone tu ideju malo poljuljao.

U pitanju je kaiš koji se pojavio prethodne sezone, a ove postao pravi boom!

Bilo da je u pitanju tanji kožni u neutralnim tonovima, ili onaj lakirani, crveni ili zeleni od kroko kože, zatim šireg obima od brušene kože, svima im je zajednični inicijal tj. početno slovo kuće - veliko slovo "V" mahom u zlatnom tonu.

Minimalistički i upečatljivo, sa fokusom na struk.

Potpuno basic outfit zahvaljujući ovom detalju postaje efektan i to trendseterke diljem sveta vrlo dobro znaju.

Teško da ćete naići na bilo koji Instagram nalog neke od poznatih modnih inluenserki, a da nećete naići na ovaj detalj ukloplje u njen outfit.

Aktuelna cena kaiša iznosi oko 500 dolara.