Od kada je Alessandro Michele došao na čelo italijanske kuće, taj brend, do juče rezervisan za imućne porodice i žene u srednjim godinama, postao je jedan od najprofitabilnijih na svetu, a kod mladih okarakterisan kao "kul".

Tome je doprinela armija novih ambasadora, crazy reklame ali posebno lud mix and match te činjenica da gotovo sve što slavna kuća lansira, postane hit. Nešto što još pored Guccia danas poseduje samo još Balenciaga, i to zahvaljujući drugom "inovatoru" i geniju mode - Demni Gvasaliju.   

Ono što je posebno primetno da ova dva brenda najjaču "trku" vode na polju aksesoara.

Tu vlada prava borba za klijentima i prestižom, i za sada možda malu prednost ima Gucci, ali samo malu jer je Triple S napravio pravi haos na tržištu prošle godine.

Da su patike danas najpopularniji model "cipela" dokazuje i Gucci koji je stao u red iza Balenciage i osmislio svoje patike za fajt. Početkom godine italijanski brend lansirao je model Flashtrek, inspirisan obućom za planinarenje. Ipak ove patike su sve samo ne obične i dosadne. Odlikuje ih debeo gumeni đon od 55 milimetara, ali i metalik koža, mrežasta tekstura i crni kožni kaiš sa fejk kristalima koji se može skidati po želji i potrebi.

Ukoliko vam je ta kombinacija ipak previše, tu je bela varijanta, daleko pročišćeniji model sa zlatnim lažnim draguljima koji lako možemo zamisliti na Gildi Ambrosio. Tu je i crni model.

Ove patike proizvedene su u Italiji, a za sada ih možete kupiti na Net-a-Porteru za 1.200 evra.

Da li biste vi poneli ove patike?

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/