Demna Gvasalia, jedan od suosnivača super-popularnog modnog branda Vetements i novi kreativni direktor modne kuće Balenciaga u debitantskoj kolekciji prvi put je dizajnirao žensku torbu.

Fokusiran uglavnom na odeću i obuću, nikada nije proizveo torbu i modni svet je bio jako znatiželjan oko toga šta će mladi dizajner predstaviti na Fashion weeku u Parizu. Odgovor je bio u skladu s njegovom estetikom i specijalnošću da od jeftine robe široke potrošnje napravi luksuzni komad te se inspirisao popularnim cegerom za pijacu zbog koje je skoro dobio po nosu.

Naime, tužba je stigla iz dalekog Tajlanda od strane lokalne modne zajednice koja tvrdi da su torbe iz nove Balenciagine kolekcije za jesen i zimu, replika njihove tradicionalne torbe za odlazak u kupovinu. Rasplet nije poznat (ili ipak jeste?!), ali torbe su se nedavno našle u prodaji po ceni od 1495 američkih dolara.

Kako je popularna torba u kojoj prodavači često nose svoje drangulije koje prodaju na pijaci postala "high-fashion" komad, samo još jednom potvrđuje genijalnost mladog i oštroumnog Gvasalije. A modne insajderke već su poludele za njom...

foto: Instagram /  pernilleteisbaek

foto: promo

Izvor: buro247.hr

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija