Kada je Donna Karan debitovala 1989. godine, ona je odbila da kategoriše look koji proizvodi "moda". Moda je sezona i ona se menja tokom vremena, bila je parola DKNY.

Ono što je Donna inspirisalo bila je garderoba koja je bila fokusirana na životni stil ciljne klijentele brenda. DKNY je pretežno kežual brend, koji je vremenom dodao malo više formalnog tona. Najlegendarniji osvrt na uspeh brenda je možda period 90-ih kada su vladala odela na pruge. To je bila primarna tačka za Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne, popularnog para koji stoji iza brenda Public School, jer su oni u tom trenutku uzeli DKNY pod svoje uzde. Fokusacija na prugasta odela je tada bio lukav izbor. 

Vremena su se promenile od momenta kada se DKNY pojavila na sceni. Chow i Osborne su savršeno svesni toga i umesto ponavljanja već viđene siluete odela oni su se fokusirali na nešto drugo. DKNY je na sceni ponudila današnjoj DKNY ženi model sa širokim ramenima, neobičnim reverima i blejzerima kao i blistavim detaljima. Rekonstruisana struja odela se ogleda u stilu indonežanskog saronga- u kome dominiraju prugasta suknja i prugasta tunika.Na reviji su prikazani i prozračni materijali na kojima su dominirali prugasti deseni, kao i slojevite i vertikalne rebraste pletenine koje su na sasvim novi način produžile aktuelnu priču o prugama. Različiti modeli majica-haljina i paperjasto belih komada su se poigravali sa drugim ključnim elementima moćnog suit look-a.

Ipak, evidentna je činjenica da su se vremena promenila od 1989. s tim što je DKNY je i dalje gigantski brend. I pored ove činjenice treba imati u vidu da treba mnogo da se uloži u reklamne kampanje kako bi se podstakla prodaja. Ipak, što se tiče ove kolekcije moramo da napomenemo da je bilo bi lepo videti da Chow i Osborne misle o potrebama današnje žene.

Tekst priredila: Kristina Milošev

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija

U DKNY najnovijoj kolekciji pruge sada dobijaju novi oblik i dimenziju.