Pet Unisex dizajnera

Foto: Press

Možda zvuči kao kliše, ali moda je uvek pomerala granice u društvu. Uniseks počinje da postaje neizostavan deo, a dosta modnih kuća odlučilo se za stvaranje isključivo ovakvih linija. Petar Spasojević izdvaja kojih se to pet dizajnera potpuno posvetilo ovom fenomenu

Genderless trend dominantan je u gotovo svim kolekcijama koje smo imali prilike da vidimo prethodnih sezona. Briše se binarna podela na mušku i žensku odeću, a mnogi dizajneri ponovo predstavljaju obe kolekcije zajedno i na taj način stajlingom potvrđuju da njihovi komadi, ali i sama kreativnost, nemaju rod. Neki brendovi odlaze i malo dalje te kreiraju odeću koja nema isključivu podelu. 

TELFAR

@telfarglobal

Telfar Clemens osniva brend 2005. u Kvinsu sa željom da napravi komade za sebe koje nigde ne uspeva da pronađe i kupi. Danas je Telfar na odličnom putu da postane mainstream brend, kako zbog toga što ima estetiku koja u ovom trenutku dominira, a to je streetwear, tako i zbog uniseks crte koju svi komadi imaju. 

Kolekcija za jesen-zimu 2020. predstavljena je na poslednjem Pitti Uomo u januaru i bila je veliko osveženje imajući u vidu tradicionalnu i sartorial estetiku po kojoj je Pitti Uomo prepoznatljiv. Inspirisan barokom na jedan savremen i pre svega drugačiji način, kombinuje street i sport estetiku sa elementima klasične umetnosti što čini jednu nesvakidašnju, ali efektnu fuziju stilova. 

LR3 Studio

@lr3_community

Priča ovog tima dizajnera iz Barselone je nešto drugačija. Koncept brenda LR3 zasniva se na „slow fashion“ ideji, bez orijentisanja na sezone i trendove. Potrudili su se da sve na prvi pogled negativne aspekte pretvore u svoje prednosti. Svi komadi potpuno su „bezrodni“. Zatim, ne postoje veličine, postoji samo jedna što omogućava klijentu da bude kreativan i da komad prilagodi sebi. LR3 ne koristi modele, već isključivo ljude iz svakodnevnog okruženja, bez obzira na uzrast. Takođe, nema prodaje na veliko, koncept je isključivo orijentisan na finalnog kupca. Ne poseduju lagere tako da se sve proizvodi namenski, rade za klijenta koji poručuje. LR3 sigurno je savršen primer vraćanja esenciji mode.

Ostatak teksta pročitajte u aktuelnom broju ELLE magazina koji je u prodaji do 21. septembra 2020. 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...