Od lokalne radionice do online fashion destinacije

Foto: Press

Emacipovane žene sa manirima i stilom dokazuju nam da je lokalno tržište spremno za digitalizaciju starih shopping navika, a u traženju drugačije minimalističke ženstvenosti Kristina Bogdanović objašnjava modnoj urednici Ani Ostojić da Elle devojka uvek ostvari svoje fashionable snove koliko god oni bili naizgled neostvarivi

Ona je bila deo Elle redakcije, znala je kako dišemo, radimo, saznala je pozitivne i negativne strane modnog posla u Srbiji. Prva njena poruka na Whats Appu kao obaveštenje da je osnovala svoj brend uz online biznis već mi je bila inspiracija svetskog daha u beogradskom vazduhu.

Retke su devojke koje uđu u Elle redakciju I koje iza dobrog stajlinga kriju interesantniju sadržinu. „Žena se poštuje zbog svojih manira, načina razmišljanja, borbenosti i količine ljubavi koju ima da pruži. Izgled samo privuče, ali nikad ne zadrži“, reči su naše Elle devojke koja je osnovala prvi verodostojan fashion online sajt ModaMarket uz svoju dizajnersku capsule kolekciju.

Razgovarala sam sa njom o online shoppingu u Srbiji, o tome kako se na našim prostorima realizuje ideja Net-a-Porter, kako izgleda raditi rame uz rame sa poznatom influenserkom Tamarom Kalenić, ali i kako strpljivo, nenametljivo, ali sa verifikovanom idejom, pratiti svoj san.

Zadovoljstvo je pričati sa mladom nadom fashion industrije koja nam donosi novine i ozbiljan upgrade na lokalno tržište sa ogromnim entuzijazmom i stilom koji nije naučila, već ga hendluje eto tako - prirodno. 

Pravi si primer Elle devojke, a to dokazuje i tvoja fotografija iz mlađih dana sa našim logotipom. Šta za tebe danas znače ova četiri slova?

Elle na francuskom znaci ONA, a kada ja zamišljam Nju, zamišljam modernu i ženstvenu devojku koja zna svoju vrednost, investira u sebe i svoje znanje, bodri druge žene i slavi njihove uspehe, a svojom mudrošću i ljubaznošću ostvaruje svoje snove. Kao što i fotografija pokazuje, odmalena sam težila ka tome da budem Elle devojka i baš zato ovaj intervju ima posebnu draž i za mene predstavlja veliku čast.

Izvesno vreme radila si u marketing sektoru Elle magazina. Kako bi opisala to iskustvo i da li ti je pomoglo u razradi modnog projekta koji si započela?

Smatram da je svako radno iskustvo poučno - tako da to važi i za mene u Elleu. To je bilo moje prvo poznanstvo sa modnim svetom u Srbiji i zahvaljujući tom iskustvu, upoznala sam mnogo talentovanih ljudi sa kojima se i dan-danas družim i sarađujem.

Natalija Cvetković, Mina Krstić i Jelena Ivanović, pod čijim sam tad mentorstvom bila, pružile su mi neizmernu podršku, a svaki radni dan donosio je novu lekciju! To je period kojeg se rado prisećam, ali nažalost, trajao je mnogo kraće nego što sam želela. Nakon nekoliko meseci, život i posao odveli su me u London.

Otkud ideja za prvi e-commerce fashion retailer na Balkanu?

Ulaganje u online biznis zahteva ozbiljnu logistiku i organizaciju, i na njegovom ostvarenju radim već godinu dana. Moda Market ideja nastala je tako što sam prepoznala problem na našem tržištu, pa sam nekako prirodno poželela da ga rešim. Primetila sam da se mnogo domaćih brendova, za koje smatram da su veoma kvalitetni, prodaje isključivo preko društvenih mreža.

Htela sam da stvorim online platformu koja će svima njima omogućiti da se predstave na najprofesionalniji mogući način, a da istovremeno, pred stranim tržištem, zajedno stvorimo adekvatnu sliku balkanske modne scene. Imamo mnogo talentovanih i kreativnih ljudi koji su vredni i željni rada i mislim da je krajnje vreme da to i ostatak sveta vidi.

Reci nam nešto više o projektu Moda Market?

Naša želja je da upoznamo kupce sa dizajnerima koji imaju već izgrađenu reputaciju i sa onima koji tek započinju svoju karijeru. Želimo da ih dodatno popularizujemo i da im pomognemo da izgrade svoju lojalnu bazu klijenata. Čvrsto verujemo u svaki brend koji će se naći na sajtu i upravo to jeste razlog što su naši dizajneri srce i duša kompanije.

Na prvom mestu, želimo da budemo omiljena online destinacija ženama sa stilom i istančanim ukusom. Žene koje se ne plaše da probaju nešto novo i kojima izazovno zvuči kombinovanje luksuznih dizajnerskih stvari sa novim, onim još neotkrivenim. Uz sve to, svaka žena će svoj odabir dobiti za vrlo kratko vreme na svojoj kućnoj adresi.

Ostatak teksta pročitajte u aktuelnom broju ELLE magazina koji je u prodaji do 21. septembra 2020. 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...