My fashion Life: Ćerketa

Dizajner čije ideje preuzimaju i moćni svetski brendovi, Marko Ćerketa, predlaže ukidanje muških i ženskih boja i krojeva i tvrdi da Instagram ume da bude štetan ukoliko mu se veruje više nego zdravom razumu ...

Dovoljno je samo da prođe pored njega na ulici i čovek već dobija potrebu da izgovori neku melodramatičnu rečenicu jer najednom ima osećaj da je u nekom dobrom kadru visokoestetizovanog spota ili filma koji nikada neće pasti u zaborav.

Marko Ćerketa, dizajner čiji je brend "Ruksag" odavno osvojio svesniji deo modne planete, sasvim namerno tako izgleda. Kao i svakog kreativnog jurišnika, uzbuđuju ga dizajniranje svakodnevice i besmrtnost. Ozbiljnost mu je najveći turn-off. 

Kako biste opisali vašu svakodnevnu „uniformu“?

Definitivno kao neku vrstu „uloge“. Jedan dan volim da sam Ian Curtis, drugi Adrien Brody kao Dmitri iz "Grand Hotel Budapest", a u poslednje vreme Johnny Cash.

Moj stil menja se u zavisnosti od dnevne inspiracije. Dok sam bio mlađi, modu nikad nisam shvatao ozbiljno, niti sam joj tako prilazio. Mislim da se po tome razlikujem od drugih. Uvek sam voleo iconic stil - ljude koje, koliko god se menjali, možeš da prepoznaš i u mraku.

Poreklom ste iz Bosne, ali ste često na relaciji Pariz - Srbija. Kako na vaš stil utiče taj spoj različitih pogleda na život?

Mala sredina u nama budi mnogo veći revolt i na taj način napredujemo. Kod mene je to rezultiralo ovim čime se danas bavim, a tako je i kad je o stilu reč. Već četiri godine zbog Ruksaga sam non-stop na relaciji Pariz-Beograd. Pariz je ogromna eklektična sredina, ne samo u modnom smislu. Trenutno na mene on ima najveći uticaj. Dovoljno je samo da jednom prošetate ulicom Marea i da potpuno drugačije kreativno razmišljate.

Kompletnu #myfashionpricu pročitajte u martovskom broju koji je u prodaji od 22. februara.


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...