Diet Prada

Lindsey Schuyler i Tony Liu stoje iza Diet Prada, digitalnog psa čuvara koji eksplozivnim Instagram postovima modnu industriju tera na odgovornost. Divya Gursahani razgovara sa njima o tome zašto rade to što rade..

Obožavaoci mode iz Njujorka, Lindsey Schuyler (30) i Tony Liu (32), jesu nešto poput Batmana (a pista je njihov Gotham) koji je tu da zaštiti one potlačene od velikih igrača koji im kradu ideje.

Koje je njihovo oružje?

Instagram.

Još od svog prvog posta na nalogu Diet Prada, u decembru 2014, broj njihovih pratilaca porastao je na čak šest miliona.

ELLE: Kako je nastala Diet Prada?

Lindsey Schuyler: Toni i ja smo se upoznali preko posla. Uvek smo pretresali sve revije i non-stop smo pričali o modi i ljubavi prema njoj. Posmatrajući kolekcije primetili smo da se dešava da dizajneri povremeno iskopiraju jedni druge i počeli smo da govorimo: „Oh, to je tako Prada“, ili „ovo je skroz Galliano“, „ma koga ovi ljudi zezaju?“ Tako smo izbacivali fore koje su bile kao: „O moj Bože, ne mogu ovo!“ i tako smo počeli da slažemo kolaže i šaljemo ih svojim prijateljima.

Tony Liu: Svaki put kad bismo napravili novi post, javljali bismo ljudima i svi bi odmah pohrlili da ga pogledaju. U početku je bilo zabavno i pomagalo je da se ljudi opuste dok rade.

Kompletan intervju pročitajte u januarskom broju koji je u prodaji od 22. 12.


Bonus video
KOMENTARI
Još iz kategorije magazin
Inicijalizacija u toku...